וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור הביתה? "ג'יימס הארדן שוקל ברצינות לחתום ביוסטון בקיץ"

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 20:13

דיווח: כוכב פילדלפיה, שעזב את הרוקטס בטרייד גדול לברוקלין, עשוי לממש את אופציית השחקן שלו ולחזור לקבוצה שאת מדיה לבש 9 שנים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.3/ספורט1

האם ג'יימס הארדן יחזור הביתה ליוסטון בעונה הבאה? ב"אתלטיק" מדווחים ששני הצדדים כבר רוקמים את מתווה הקאמבק, לפיו הארדן צפוי לממש את אופציית השחקן שלו ולהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב.

כזכור, הארדן עבר בטרייד ענק לברוקלין בינואר 2021. הוא סיים ברע את התקופה שלו ברוקטס, אבל הבעלים טילמן פרטיטה אמר לאחר הטרייד ש"הארדן תמיד יהיה רצוי ביוסטון". כעת, על פי הדיווחים, יש דיבור בין הצדדים למרות שהארדן חווה עונה מוצלחת בפילדלפיה ומוביל אותה יחד עם ג'ואל אמביד למקום השלישי במזרח.

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. GettyImages
בדרך חזרה ליוסטון? ג'יימס הארדן/GettyImages

יוסטון מאידך נמצאת בעיצומה של עונת "טנקינג". היא מחזיקה במאזן הגרוע בליגה עם 13 ניצחונות ו-48 הפסדים וזה עשוי לשפר מאוד את הסיכוי שלהם לקבל את הבחירה 1 בדראפט שהמשמעות שלה הפעם היא כבירה משום ששם מחכה ויקטור וומבניאמה, הפורוורד הצרפתי האימתני ששיתוף פעולה שלו עם הארדן יהפוך את יוסטון, אולי, למועמדת מחודשת לאליפות.

הארדן פתח את קריירת ה-NBA שלו באוקלהומה סיטי, שבחרה אותו במקום השלישי בדראפט 2009, אבל את העונות הכי טובות שלו הוא רשם ביוסטון. במדי הרוקטס הוא נבחר ל-MVP של העונה ולמלך הסלים ב-2017/18. הארדן זכה בכל תואר אישי אפשרי כמעט, אבל את התואר הנכסף מכולם, תואר האליפות הוא עוד לא חווה. האם הוא יעשה את זה ביוסטון לקראת סוף הקריירה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully