וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "ריאל פייבוריטית", אנצ'לוטי: "לא רוצים נקמה, רוצים תואר"

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 16:39

מאמן ברצלונה מצפה לתגובה אחרי ההפסד בליגה, פאטי בסגל לקלאסיקו. מאמן המדרידאים לא מחפש סגירת חשבון אחרי הסופרקופה, רודריגו שב מוקדם מהצפוי (חמישי, 22:00, ספורט1)

מנצ'סטר יונייטד מנצחת 1:2 את ברצלונה במסגרת הליגה האירופית ועולה לשמינית הגמר/ספורט1

רוברט לבנדובסקי לא יעמוד לרשות צ'אבי בקלאסיקו הראשון מבין שניים בין ברצלונה לריאל מדריד בחצי גמר גביע המלך בסנטיאגו ברנבאו (חמישי, 22:00, ספורט1), אבל מי שכן נכלל בסגל הבלאוגרנה זהו הקשר אנסו פאטי שאתמול נראה היה שלא יתאושש בזמן מהפגיעה שספג בברכו, אולם נרשמה הטבה במצבו והוא קיבל את אישור הצוות הרפואי לשוב לאימונים.

עבור צ'אבי והקטלאנים זו בשורה משמעותית, מפני שלא רק לבנדובסקי הפצוע ייעדר, אלא גם פדרי ועוסמאן דמבלה שלא עומדים לרשות הקבוצה בתקופה האחרונה. כל השלושה צפויים לחזור לסגל עד סוף החודש לכל המאוחר וייתכן שאף יספיקו ליטול חלק במפגש מול ריאל מדריד במסגרת הליגה ב-19 במרץ בקאמפ נואו. בגביע תארח ברצלונה את ריאל לגומלין חצי הגמר רק ב-5 באפריל.

במסיבת העיתונאים לקראת הקלאסיקו אמר היום צ'אבי: "ריאל מדריד פייבוריטית וזה בכלל לא משנה מצב הסגל שלנו ומה היה בסופר קופה - זו אלופת ספרד ואלופת אירופה. מדובר בשני מפגשים בשיטת בית-חוץ ואני חושב שההכרעה בכל מקרה תהיה בקאמפ נואו, אבל אנחנו ננסה לנצח מחר. זו המטרה שלנו. זו גם הזדמנות עבורנו להגיב אחרי ההפסד לאלמריע. להגיע לברנבאו זה דבר שתמיד נותן לי מוטיבציה, בכלל משחקים מהסוג הזה נותנים דחיפה גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
רודריגו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
חזר במפתיע לסגל. רודריגו/רויטרס

גם ריאל מדריד פרסמה את הסגל לקלאסיקו, וכידוע תיאלץ להסתדר ללא שני המגנים השמאליים דייויד אלאבה ופרלאן מנדי. באופן מפתיע, רודריגו נכלל בסגל על אף שלפני פחות משבוע דווח כי ייעדר עשרה ימים. "הוא מרגיש טוב, אבל התאמן רק פעם אחת", אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי על הברזילאי.

אנצ'לוטי לא פסל את האפשרות שטוני קרוס ולוקה מודריץ' יתחילו את המשחק על הספסל, זאת על אף שהקרואטי לא פתח בדרבי בשבת וייעדר מול בטיס בראשון בשל צבירת כרטיסים צהובים. "כבר שמונה חודשים שאני לא יודע מה ההרכב הכי טוב שלנו, אני משנה אותו בכל משחק", אמר המאמן.

אחרי שדהרו לאליפות בעונה שעברה, השנה הבלאנקוס רחוקים שבע נקודות מהמוליכה ובמסיבת העיתונאים נשאל אנצ'לוטי אם הקבוצה נמצאת במקום פחות טוב ממה שהיה בעונה שעברה: "בשלב הזה בעונה שעברה כבר היינו מחוץ לגביע ובפיגור מול פ.ס.ז' אחרי המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. הקלאסיקו? אנחנו לא רוצים נקמה על ההפסד בסופרקופה, אנחנו רוצים לזכות בתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully