וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן של מחליפי מכבי תל אביב: "יכולים לעשות לקראנקה כאב ראש"

1.3.2023 / 12:45

איליה, תורג'מן ואולי גם דן ביטון יקבלו צ'אנס מול מכבי פתח תקוה, ובקבוצה מבינים: "יש להם הרבה מה להרוויח". הצהובים נחושים להחזיר את ייני עוד העונה, ולא מבינים את העליהום על שלומי בן אברהם: "ניסיון לקעקע שופטים, אין סיכוי שזה יצליח"

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב לא חרגה ממנהגה וקיימה גם הבוקר (רביעי) אימון קל לקראת משחק הגביע הערב מול מכבי פתח תקוה. אף שהקבוצה כבר עם רגל וחצי בחצי הגמר אחרי 0:4 במשחק הראשון, במועדון מצפים לרצינות מירבית ומקווים שהשחקנים אשר יקבלו הערב הזדמנות לפתוח יקחו אותה ויגרמו למאמן לחשוב עליהם גם לקראת המשחקים הבאים. "זה לא משחק אימון", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. "יש לשחקנים הרבה מה להרוויח הערב. יש שחקנים שבאמת לא שיחקו זמן רב והם יכולים להוביל את המאמן לחשוב עליהם ולעשות לו כאב ראש חיובי לקראת ההמשך".

קראנקה ייתן הערב מנוחה לאנדרה ז'ראלדש ולניר ביטון שסובלים קצת מעומס על השרירים. דור פרץ יעדר בגלל צהובים ושרן ייני עדיין פצוע. הקפטן הוותיק ששבר עצמות בפניו באחד האימונים באחרונה יצטרך לחזור בקרוב להתאמן עם מסיכה מיוחדת. במועדון לא מוותרים על העונה הזו של ייני ובטוחים שהוא יחזור עוד לשחק עם מסיכה ויתרום בהמשך. קראנקה יעלה בהרכב את דור תורג'מן, רארש איליה ואולי גם את דן ביטון.

רארש איליה מכבי תל אביב. אריאל שלום
ירוויח את הצ'אנס הבא? איליה/אריאל שלום

מי שישפוט הערב את מכבי תל אביב לראשונה אחרי תקופת היעדרות ממושכת הוא השופט שלום בן אברהם. השופט נפקד ממשחקי הקבוצה ולא שובץ אליהם בשל תמונה שהתפרסמה בשעתה בה הוא נצפה לצד בני משפחה אוהדי מכבי תל אביב. במכבי תל אביב היה מי שאמר היום על כך: "כל העליהום הזה שעשו על שלומי בן אברהם מרגע שפורסם השיבוץ שלו למשחק הגביע ביום רביעי זה ניסיון לייצר לחץ על שופט במטרה לערער אותו ולהכשיל אותו מראש. הרמיזות האלה המפקפקות ביושר של שופט והניסיון לעשות לו דה-לגיטימציה במשחק הזה או כל משחק אחר כשופטים ראשיים או ב-VAR הם ניסיונות עלובים לקעקע שופטים. אין סיכוי שניסיון כזה להשפיע על שיפוט יכול להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully