וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כשהיד לא מאופסת: "החלק הכי לא מוערך בהתפתחות" של דני אבדיה

בוושינגטון מבינים שהצד ההתקפי של הישראלי "הוא עדיין רכבת הרים", אבל המספרים מוכיחים: בתור שחקן משלים, הוא ממשיך להתקדם

השער של מנור סולומון, פולהאם נגד לידס/ספורט1

וושינגטון השיגה הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון חשוב, 116:119 באטלנטה, שביסס אותה במקום העשירי במזרח המוביל לפליי-אין. הוויזארדס מובילים במשחק וחצי על שיקגו המדורגת 11, וביום בהיר אפשר לראות אותם עוקפים את טורונטו התשיעית, אותה תפגוש פעמיים בארבעת הימים הקרובים, ואולי אפילו את אותה אטלנטה המדורגת שמינית עם יתרון של משחק וחצי מעליהם.

הניצחון הלילה עמד בסימן ההתעלות של בראדלי ביל, שמציג יכולת משופרת בתקופה האחרונה וחוזר לתפקד על תקן הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה. ביל צלף 37 נקודות הלילה והיה חתום על כל הסלים החשובים ברבע האחרון. בצד ההגנתי קייל קוזמה ודניאל גאפורד עשו את הפעולות המשמעותיות בדקות הסיום, ואף חסמו פעמיים את טריי יאנג.

מבחינתו של דני אבדיה זה היה משחק סביר. הוא אמנם התקשה שוב בהתקפה וסיים עם 4 נקודות ו2 מ-9 בלבד מהשדה, אבל תרם גם 13 ריבאונדים. "אחת מנקודות האור במשחק הייתה הריבאונדים של דני אבדיה. הוא לא היה ביום התקפי טוב במיוחד, אבל עדיין מצא דרך לתרום לקבוצה", כתבו ב-NBC. "השיפור של אבדיה כריבאונדר העונה הוא חלק לא מספיק מוערך בהתפתחות שלו. הוא מעמיד ממוצע של 6.2 ריבאונדים למשחק, שיפור משמעותי ביחס לשנים קודמות. במשחק הזה הוא עזר לוויזארדס לנצח 42:48 את אטלנטה בריבאונדים".

המספרים מוכיחים שאבדיה אכן עושה התקדמות משמעותית העונה בתחום הזה. זה היה המשחק ה-11 שלו העונה עם מספר דו ספרתי של ריבאונדים. בשתי העונות הראשונות שלו בליגה, הוא הגיע בסך הכל ל-8 משחקים כאלה. כמו כן, זה היה המשחק ה-17 העונה בו אבדיה מוביל את הוויזארדס בריבאונדים.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
לומד להשפיע על המשחק בדרכים שונות. אבדיה/רויטרס

בד בבד, אין ספק שבהתקפה יש עדיין מקום גדול לשיפור. אבדיה לא הגיע לספרות כפולות בשני המשחקים האחרונים, ועדיין סובל מחוסר יציבות.

"התקפית, זו עדיין רכבת הרים מבחינתו של דני", ניתחו בפודקאסט "לוקד און וויזארדס". "הוא עדיין מפתח את המשחק שלו בצד ההתקפי. בהגנה הוא שומר טוב ומגוון, אבל בהתקפה הוא עדיין בשלבי התפתחות, עדיין עובד על הקליעה מהשלוש. הוא מסיים הרבה יותר טוב בקרבת הסל, מטביע יותר, חודר חזק לטבעת. הוא מתקדם לאט לאט. יהיו משחקים שהוא יעשה 0 מ-5, 2 מ-9, יהיו משחקים שהוא ייראה נורא, ומשחקים שהוא ייראה טוב".

בפודקאסט הסבירו ש"אולי בליגה הישראלית דני היה שחקן גדול שההתקפה עוברת דרכו, אבל בקבוצה טובה ב-NBA הוא לא יקבל את אותה כמות של זריקות. זו סיטואציה שונה לחלוטין. לפעמים הוא צריך לתרום גם בתחומים אחרים שאינם ייצור נקודות, והוא מתקדם יפה בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully