וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס ממך, לך הביתה": השופט תועד לועג למוריניו אחרי שהורחק

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 9:18

מאמן רומא ספג כרטיס אדום בהפסד הסנסציוני לקרמונזה, אך באיטליה עסקו בעימות בינו לבין השופט הרביעי: "הוא משקר, לא אגיד שזה כי הוא מטורינו ואנחנו נגד יובנטוס ביום ראשון"

תקציר הסנסציה מאיטליה: קרמונזה - רומא 1:2/ספורט1

קרמונזה הקטנה רשמה אמש (שלישי) את אחת ההפתעות הגדולות של 2022/23 בכדורגל העולמי והאיטלקי בפרט, כאשר ניצחה לראשונה העונה במסגרת הליגה ועוד עשתה זאת על חשבון רומא. ז'וזה מוריניו ושחקניו קיוו לנצח ולשוב למקום הרביעי בסרייה A, אבל קרמונזה שבגביע כבר הדהימה את נאפולי ולאחר מכן גם את רומא, ניצחה 1:2 בתום משחק דרמטי ואפילו הצליחה לטפס למקום לפני האחרון בטבלה בזכות ניצחונה הראשון בליגה זה 27 שנה.

אלא שכמו בלא מעט משחקים בהם מוריניו מובך, בבוקר שאחרי המשחק מדברים עליו ולא על יכולת קבוצתו. הפעם הסיבה נעוצה בהרחקתו השלישית של "המיוחד" העונה, בעקבות דין ודברים עם צוות השיפוט מיד עם פתיחת המחצית השנייה. אגב, מוריניו המשיך להעביר הוראות לשחקניו באמצעות פתקים שהעביר מהיציע לספסל באמצעות אחד מעוזריו, שגם כך ישב ביציע מכיוון שספג הרחקה למשך חודש בעקבות התנהגותו בהפסד לקרמונזה בגביע.

ז'וזה מוריניו, מאמן רומא. Alessandro Sabattini, GettyImages
"היה צריך להרחיק אותו, לא אותי"/GettyImages, Alessandro Sabattini

בסיום המשחק, כשנשאל מוריניו על הרחקתו השלישית ובפעם השנייה ברצף בעקבות אירוע שבו היה מעורב גם השופט סרה, שאמש שימש כשופט הרביעי, טען שבכוונתו לערער על ההחלטה: "אני מאוד אמוציונלי, אבל לא משוגע. לא הייתי מתנהג ככה אם לא היה קורה משהו קודם לכן וכעת אני אבדוק אם אני יכול לפעול נגדו. הורחקתי רק בגלל שהשופט הרביעי לא הבין מה אמרתי. אנסה למצוא אם יש הקלטה שבה ניתן לשמוע מה אמרתי.

"ביום ראשון אנחנו נשחק נגד יובנטוס וסרה במקור מטורינו, אבל אני לא רוצה להתייחס לכך", המשיך מוריניו תוך כדי שהוא עוקץ, "היו צריכים להרחיק אותו, לא אותי, אבל נאמר לי על ידי השופט שאין הקלטה של מה שהוא אמר ואני אנסה להבין אם זה נכון. גם לאחר הכרטיס האדום אמרתי לשופט שהוא צריך להרחיק אותו ולא אותי".

לשמחת מוריניו, מצלמות הטלוויזיה תיעדו חלק מהעימות בינו לבין לסרה ובאיטליה נכתב כי ניתן היה לקרוא את שפתיו של השופט הרביעי שלאחר ההרחקה הקניט את מוריניו: "לכולם נמאס ממך, לך הביתה, לך הביתה", אמר לו על פי הנטען.

מוריניו התייחס גם לכך וסיפר: "ניגשתי אליו אחרי המשחק וביקשתי ממנו בכנות לומר לי מה הוא אמר, אבל הוא טען שהוא לא זוכר. הוא שקרן, אני מקווה שיש לזה תיעוד. אולי יום אחד הוא יהיה שופט טוב, אבל אני לעולם אכבד אותו כמו שהוא מכבד אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully