וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל איתיחאד הסעודית רוצה להפוך את מסי למשתכר הבכיר בהיסטוריה

דיווח: כוכב פריז סן ז'רמן ירוויח 88 מיליון יורו לעונה במשך שנתיים אם יסכים לעזוב את הכדורגל האירופי ולהצטרף לכריסטיאנו רונאלדו בחצי האי ערב

תקציר מהגביע האנגלי: בריסטול סיטי - מנצ'סטר סיטי 3:0/ספורט1

עתידו של ליאונל מסי ממשיך להעסיק את עולם הכדורגל. הארגנטינאי שזכה שלשום (שני) בפעם השביעית בקריירה בתואר שחקן השנה בעולם, עדיין לא האריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן והאפשרות שיעזוב את בירת צרפת אחרי שנתיים בהחלט על הפרק. השאלה היא לאן הוא יעבור.

לאחרונה שוב מוזכרות ברצלונה ואינטר מיאמי כמי שמחזרות אחריו נמרצות וגם ניואלס אולד בויס שבמדיה גדל מפנטזת על היום שבו מסי ירצה לשוב אליה ולסגור מעגל לקראת הפרישה, אבל כעת לרשימה הצטרפה גם אל איתיחאד הסעודית, שעל פי הפרסומים כבר הגישה לפרעוש הצעה רשמית חסרת תקדים.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
יהיה חתום על היסטוריה נוספת? ליאונל מסי/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

אל איתיחאד, שלא זכתה באליפות בערב הסעודית מאז 2009 ובליגת האלופות של אסיה מאז 2005, על פי הדיווח הציעה למסי בן ה-35 שכר שנתי בגובה 88 מיליון יורו נטו לעונה בחוזה למשך שנתיים במטרה להפוך אותו לכדורגלן עם השכר הגבוה בהיסטוריה - בסעודיה כבר הכחישו שכריסטיאנו רונאלדו משתכר באל נאסר כ-200 מיליון דולר לעונה וטוענים כאמור שאם מסי יסכים להצעה, יעקוף את רונאלדו בכל הנוגע לגובה השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully