וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה חוגגת "ניצחון אדיר של אופי". ניצן: "שלמה הבלם הטוב בארץ"

בקבוצה התמוגגו מהמהפך בחיפה. שלמה קיבל מחמאות מאתימר ניצן: "משחק כמו בן 35". השיחות על הארכת החוזה של טוומאסי יחודשו

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי חיפה לאחר הארכה ברבע גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי נתניה השיגה אמש (שלישי) את אחד הניצחונות הגדולים שלה בשנים האחרונות, 1:2 על מכבי חיפה בחוץ שהעלה אותה לחצי גמר גביע המדינה. זה היה מופע הירואי של שחקני נתניה, שגם הצליחו לחזור מפיגור וגם הראו המון אופי ולא נשברו במהלך ההארכה, אחרי שמספר שחקנים נפצעו. בסיום חגגו השחקנים במשך דקות ארוכות עם למעלה מ-3,000 אוהדים בצהוב-שחור שהגיעו לאצטדיון בחיפה.

"זה היה ניצחון אדיר של אופי", אמר גורם בנתניה בסיום. "השחקנים עשו משחק מדהים וברור שאנחנו רוצים ללכת עד הסוף בגביע. יש לנו עכשיו משחק חשוב מאוד בקרית שמונה ואחר כך נתפנה לחשוב על המשך המטרות לסיום העונה".

בצוות המקצועי התמוגגו שוב בסיום מהשינויים שנעשו בסגל בינואר, בעיקר בכל הנוגע להבאתם של המגן נאסים אואמו והקשר עוז בילו, שגילו יכולת גבוהה מאוד. "הסגל רחב, יש לנו עומק בספסל וזה מאפשר לנו מרחב תמרון גדול מאוד והרבה אפשרויות בכל משחק משחק", אמרו בנתניה.

רן קוז'וך שוב קיבל מחמאות על ניהול משחק אדיר. המאמן הצליח לחלק את העומסים בין שחקניו בדיוק כפי שתיכנן, אחרי שעשה לא מעט שינויים בהרכב. את שער הניצחון המצוין כבש פטריק טוומאסי, שהפך להיות האס של הקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, טוומאסי קיבל הצעה לחוזה חדש ומשודרג וכבר בימים הקרובים יחזרו הצדדים לשולחן המשא ומתן, במטרה להשאיר את השחקן בנתניה גם בעונות הקרובות.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
קיבל מחמאות. קוז'וך/ברני ארדוב

הבלם פלאמן גלאבוב שיחק לאורך כל 120 הדקות כשהוא סובל מכאבים בברכו, אך למרות הסבל לא הסכים לצאת מהמשחק ונשאר עד סופו. אמיר ברקוביץ' שנכנס כמחליף, סבל בדקות ארוכות ממתיחה בשרירי המפשעה ובקושי תיפקד על המגרש, אך בשל העובדה שמכסת החילופים הסתיימה, הוא נאלץ להישאר על המגרש עד שריקת הסיום.

"דיברנו לפני המשחק הזה, שאנחנו רוצים לשבור עוד תקרת זכוכית", סיכם בסיום המאמן רן קוז'וך. "שבוע אחרי שבוע אנחנו מוכיחים שאנחנו קבוצה טובה ששואפת ללכת קדימה, שואפת לנצח ושואפת להתקדם. מבחינתנו לבוא לפה, לנצח את מכבי חיפה שהיא קבוצה אדירה, בטח מול הקהל שלה שדוחף אותה, זה היה עוד צעד קדימה בשבילנו, עוד תקרת זכוכית לשבור ואני שמח שעשינו את זה".

על הלחץ האדיר שהשחקנים שלו הציגו בהארכה: "כשהתכוננו למכבי חיפה, הבנו שאם ניתן להם שטחים, הם יכו בנו חזק. ידענו שאם ניתן זמן עם הכדור לשחקנים שלהם, אנחנו ניענש. השאפו הגדול שמגיע לשחקנים, שגם אחרי 120 דקות כשהרגליים לא סחבו וגם כשהשרירים נתפסו ובחלק מהזמן אפילו שיחקנו למעשה בעשרה שחקנים, כי אמיר ברקוביץ' נפצע במפשעה, עדיין הצלחנו ללחוץ כמו שמיכה שמכסה את המגרש".

השוער איתמר ניצן סיכם את הניצחון: "אני לא חושב שאתם מבינים כמה קשה לשחק במגרש כזה ובאווירה כזאת. כשמכבי חיפה במומנטום פה, גם קבוצות שפי כמה וכמה חזקות מאיתנו, הופתעו פה והובכו פה. זה קשה ברמה מטורפת ומגיע לכל השחקנים במועדון הזה שאפו ענקי, כי זה לא רק לנצח פה, זה גם לחזור מפיגור. הייתי בקבוצות אחרות נגד מכבי חיפה פה, וברגע שאתה מקבל את הגול הראשון, זה כבר נהיה סט נע של מצבים. הצלחנו לעצור את זה ולנצח במשחק סופר קשה".

עוד בוואלה

היהלום של המדינה: מכבי נתניה הדיחה את מכבי חיפה מהגביע

לכתבה המלאה
רז שלמה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"הבלם הטוב בארץ". רז שלמה/ברני ארדוב

על הציפיות שיש כעת מהקבוצה אמר ניצן: "בתחילת העונה קרו המון דברים שאני לא יכול לפרט אותם עכשיו. אנחנו טפו טפו ברצף של שישה נצחונות ו-13 משחקים ללא הפסד. אני חושב שהציפיות מאיתנו הגיעו הרבה לפני המשחק הזה, והן קיימות כל הזמן. יש ציפייה שננצח כל קבוצה שתעמוד מולנו, אם זה מכבי חיפה, אם זה מכבי תל אביב או באר שבע ואנחנו בהחלט עומדים ראש בראש עם הקבוצות האלה. אני בטוח שהקבוצה הזאת תלך ותשתבח עם הזמן ואני שמח להיות פה. אנחנו רוצים לסיים את העונה עם עוד תואר. הבאנו כבר אחד למועדון (גביע הטוטו, ר"ב), וננסה להביא עוד אחד".

ניצן פירגן לחברו הבלם רז שלמה, שהציג משחק כמעט מושלם בחלק האחורי: "לשחק עם רז, שהוא אמנם בן 23, זה כמו לשחק עם בלם בן 35, או עם שחקן בגילי עם אינטלגנציית משחק ומנהיגות. זה אחד הדברים שהוא שידרג השנה בצורה משמעותית. לדעתי מדובר בבלם הכי טוב בארץ כיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully