וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "נקודה חשובה נגד הקבוצה שמשחקת הכי טוב בארץ כרגע"

קרית שמונה כמעט השלימה מהפך נגד מכבי נתניה, אבל הסתפקה ב-2:2. קוז'וך: "אפשרנו ליריבה לחזור וזו הטעות הגדולה שלנו היום"

תקציר ה-2:2 של עירוני קרית שמונה מול מכבי נתניה/ספורט1

עירוני קרית שמונה ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 בפתיחת המחזור ה-25 בליגת העל ולמרות הרצון לנצח, בשתי הקבוצות ידעו להיות מרוצים מהנקודה. נתניה הוליכה 0:2 בדקה ה-0:2, אבל קרית שמונה השתלטה על הנעשה במגרש, השוותה ולא הייתה רחוקה מניצחון במחצית שנייה מצוינת שלה.


מאמן נתניה, רן קוז'וך, אמר: "ידענו שיהיה קשה, באנו בשביל לנצח וראו את זה. השחקנים נלחמו, הובלנו 0:2 וקצת שחררנו - אולי זו קצת עייפות - אבל אפשרנו לקרית שמונה לחזור וזו הטעות שלנו היום. זה היה מאוד בוטה מצדנו, ליריבה היה יותר חשק. הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק גם באמצע השבוע בגביע וגם בליגה, אז זה לא תירוץ. שיחקתי פה, זה מגרש שמאוד קשה לקחת בו נקודות. אני שמח על הנקודה הזו".

מאמן קרית שמונה, סלובודן דראפיץ': "רצינו להביא את אותה יכולת כמו בניצחון על סכנין. היינו קצת המומים בהתחלה, אבל חזרנו. נקודה זה מאוד חשוב במקום בו אנחנו נמצאים. היום לקחנו נקודה מהקבוצה שהיום משחקת את הכדורגל הכי טוב בארץ. אני רוצה להגיע לפלייאוף התחתון בכושר הכי טוב שיש. אנחנו אמיצים ולא מזויפים - רוצים לשחק כדורגל אמיתי ואני מאמין שאם נשחק כמו היום וכמו נגד סכנין, מגיע לנו להישאר".

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מרוצה מהתיקו במגרש קשה. קוז'וך/ברני ארדוב

שחקן קרית שמונה, רועי קהת: "הוכחנו הרבה אופי, גם בפיגור 2:0 הרגשנו שאנחנו יכולים לחזור. השוונו והרגשו שאפשר לנצח, במיוחד אחרי שהם ספגו אדום. סלובו הביא הרבה אנרגיות, שחקנים פה אוהבים את הסגנון שלו, אנחנו מכירים אותו ובעונה שעברה ראינו שזה סגנון שמתאים לנו".

לירן רוטמן שכבש צמד עבור מכבי נתניה: "זו נקודה לא רעה. שיחקנו נגד קבוצה טובה שצריכה ורוצה את הנקודות לא פחות מאיתנו. עברנו שבוע קשה, עם משחק גביע והארכה. אנחנו גם מאוכזבים וגם שמחים מהתיקו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המשך משחקי המחזור ה-25:

שבת, 17:30: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - בני סכנין
שבת, 18:30: מכבי בני ריינה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully