וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט יערוך בכורה בין רביעי לחמישי, בארטון חתם בטורונטו

הכוכב החדש של פיניקס ישחק לראשונה במדי הסאנס כשיתארחו בשארלוט. הגארד ששוחרר מוושינגטון עובר לקנדה, הבולס חתכו את דראגיץ'

עשרת הדאנקים הכי יפים של מאק מקלאנג בתיכונים/מתוך יוטיוב

אחרי שלושה שבועות של המתנה וציפייה, מחר בלילה (בין רביעי לחמישי) יערוך קווין דוראנט את הופעת הבכורה בקבוצת ה-NBA הרביעית שלו בקריירה - פיניקס סאנס. הקבוצה מאריזונה הודיעה כי הפורוורד שהגיע בטרייד מברוקלין בזמן שסבל מפציעה אמור לעלות לפרקט לראשונה במדים החדשים במשחק החוץ מול שארלוט, שתגיע ללא לאמלו בול שנפצע במשחק האחרון וגמר את העונה.

עם החזרה מפגרת האולסטאר יצאה פיניקס למסע של ארבעה משחקי חוץ, שהחל בהפסד דרמטי במילווקי. אחרי הביקור אצל ההורנטס יתארחו הסאנס גם בשיקגו ובדאלאס - שם דוראנט אמור לפגוש את מי ששיתף איתו פעולה בברוקלין עד לפני חודש - קיירי אירווינג. משחק הבית הראשון של דוראנט במדי הסאנס יהיה ב-9.3 נגד האקסית אוקלהומה סיטי.

בפיניקס כבר לא יכולים לחכות

עוד ברחבי הליגה, וויל בארטון ששוחרר מוושינגטון מצא קבוצה חדשה וחתם עד תום העונה בטורונטו. הגארד שהגיע הקיץ מדנבר הגיע לסיכום עם הוויזארדס על התרת חוזהו, וההצטרפות שלו לקבוצה הקנדית מגיעה יממה לפני הדדליין להחתמת שחקנים שיכולים להירשם לפלייאוף. כדי לפנות מקום בסגל, טורונטו שחררה את הפורוורד הספרדי חואנצ'ו הרננגומס. שחקן אירופאי נוסף ששוחרר הערב מקבוצתו הוא הרכז הסלובני גוראן דראגיץ', שנופה משיקגו בולס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully