וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "חצי גמר זה מעמד מרגש". טסלפפה: "מה שעשינו היום לא לרמה"

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 1:36

מ.ס אשדוד חגגה 2:4 מרשים על הפועל פ"ת, רב"ש התרגש: "יש לנו חודש וחצי של ציפייה לדבר ענק". תסכול אצל המפסידים, המאמן: "עשינו המון שטויות"

תקציר רבע גמר גביע המדינה: מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה 2:4/ספורט1
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
כן, עם הקהל. שחקני אשדוד חוגגים/לירון מולדובן

מ.ס אשדוד הפכה היום (שלישי) לקבוצה הראשונה שמעפילה לחצי גמר גביע המדינה, אחרי שגברה 2:4 על הפועל פתח תקוה במשחק נהדר באצטדיון הי"א. מוליכת הליגה הלאומית נתנה קרב מצוין, הוליכה משער מוקדם וידעה לחזור מפיגור, אבל בסופו של דבר שער של חמודי כנעאן היה זה שהכריע עם בעיטה חופשית מושלמת (75), ובריהון סגר סיפור (90+7) למארחת בתוספת הזמן.

גם מוגיס (13) ואלכסיס בעצמי אומלל (31) הבקיעו למנצחת, ששיחקה בעשרה שחקנים רוב המחצית השנייה בעקבות הרחקה של תום בן זקן. נגיחה של וטורי (9) ופנדל בכורה של ורד (45) לא הספיקו למלאבסים.

מאמן הפועל פתח תקוה עופר טסלפפה: "עשינו המון שטויות, ספגנו גולים קלים, וחבל. באנו, נאבקנו, היינו יריבים שקולים כל המשחק, וכמו שהפסדנו יכולנו לנצח. האם הוכחנו שמקומנו בליגת העל? לא הוכחנו, עשינו שטויות. השערים שספגנו לא מתאימים לליגת העל. אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם, אבל מה שעשינו היום לא מתאים לרמה".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם רן בן שמעון. לירון מולדובן
יש למה לחכות. אשדוד/לירון מולדובן

רן בן שמעון נשמע מאושר בסיום: "היה לנו קהל מדהים היום, זה הניצחון הכי גדול. הם אוהבים ומתחברים למה שהם רואים, זה סיפור גדול". על כנעאן: "הוא כובש הרבה בתקופה האחרונה, ההתקדמות שלו היא בקצב של מכפלות".

בן שמעון המשיך: "אחרי תצוגות מדהימות שלנו זה היה משחק פחות טוב, אבל בעשרה שחקנים מצאנו אופי לנצח משחק גביע. היינו בפיק מאוד גדול, עד דקה 90 בבלומפילד היה קשה מאוד, השחקנים עוברים מסע פיזי ומנטלי. צריכים להיות מוכנים לתכנית ב', ידענו גם ב-2:2 בעשרה שחקנים. היה חשוב שלא תהיה הארכה, השחקנים כל הזמן ממציאים את עצמם מחדש".

על האתגר הבא: "מאז שהייתי ילד והגעתי באוטובוסים, מעמד חצי הגמר היה לא פחות מרגש משום אירוע אחר. נתמקד בו, ורק אם נעבור אז נדבר על הנשיא והגמר. אחד הדברים המשמחים ביותר זה לצפות למשהו כיפי, יש עכשיו חודש וחצי לחכות לזה בציפייה".

רב"ש החמיא ליריבה: "כל הכבוד למועדון ולעופר טסלפפה על מה שהוא בנה שם. זה לא פרגון למפסידים, זה פרגון מהלב, לקהל שלהם ולקבוצה. מגיעות להם מחמאות, היום הם היו לא פחות טובים מאשדוד".

עופר טסלפפה, מאמן הפועל פתח תקוה. לירון מולדובן
מתוסכל מהטעויות. טסלפפה/לירון מולדובן
שחקני הפועל פתח תקוה. לירון מולדובן
היו רגעים יפים, עכשיו עם הפנים לליגה. הפועל פתח תקוה/לירון מולדובן

חמודי כנעאן: "שמח שזה קורה לי, שאני יכול לעזור לקבוצה, לא יכולתי לעשות את זה בלי החברים. באנו בגישה טובה מההתחלה, באנו לנצח, גם כשהיינו בפיגור, גם בנחיתות מספרית, המשכנו כל המשחק באותה גישה, וזה עבד. אנחנו שואפים לזכות בגביע, נתאמן טוב, ונקווה להצליח".

עידן ורד: "הפסדנו בגלל טעויות שלנו. במצב של 2:2 הם היו בעשרה שחקנים, ועשינו טעויות, אבל אני גאה בקבוצה, יש פה חבורה של גברים לוחמים. כבשתי לראשונה אחרי שנה וחצי, אז סוף סוף זה קרה וזה משמח. עכשיו נבוא ביום שני לעכו, העיקר מבחינתנו זה הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully