וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם טכנולוגיית קצה: שעון ספורטיבי חכם עם מפרט טכני רחב

מותג השעונים החכמים Amazfit המשווק בישראל על ידי קבוצת ח.י. ממשיך לבסס אחיזתו בישראל: משיק את הדור ה-4 של סדרות שעוני העילית -GTS ו- GTR: "הסדרה מתאימה למתאמנים במגוון רחב מאוד של סוגי ספורט"

שעון אמאזפיט. יחצ,
השעון של Amazfit/יחצ

קבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של Amazfit בישראל, משיקה סדרת שעונים חדשה בעלת טכנולוגיית קצה בשילוב עיצוב אופנתי במיוחד :GTR 4, GTS 4 ו-GTS 4 MINI. השעונים החדשים מציגים יכולות טכנולוגיות ואופנתיות מהשורה הראשונה ומבוססים על מערכת ההפעלה Zepp OS שתומכת עתה גם באפליקציות חיצוניות.

השעונים בעלי מערכת ההפעלה החדשה המשפרת בצורה מיטבית את ביצועי המכשירים. בנוסף, המערכת תומכת גם במכשירי אנדרואיד ו- iOS של אפל ומתחברת לפלטפורמות בריאות נפוצות, כגון, Apple Health, או Google Fit, ומסתנכרנת גם לתוכנות פעילות גופנית מתקדמות כגון: Strava, Relive, Runkeeper ו- TrainingPeaks, על מנת לתעד ולשתף נתוני ספורט. השעונים החכמים GTR 4 ו-GTS 4, מציעים תכונות ספורט ובריאות משודרגות אשר נועדו להעניק השראה לאורח חיים בריא ופעיל ופותחו על מנת לסייע למשתמשים לשמור על בריאותם ולאפשר להם מעקב רציף אחר הפעילויות והביצועים היומיומיים שלהם. בשעוני Amazfit החדשים משולבים מעל 150 מצבי ספורט ותכונות כושר מתקדמות המאפשרים לחובבי ספורט לעקוב אחר נתונים במסגרת שלל הפעילויות. בנוסף, הסדרה החדשה מזהה אוטומטית שמונה מצבי ספורט ומשלבת גם את מצבי מעקב הריצה וחבטת הגולף החדשניים שהוספו לדגמים אלו, בו זמנית, יוכלו המשתמשים לסנכרן את נתוני האימון שלהם עם Strava, ובקרוב גם עם Adidas Running, הודות לשותפות חדשה בין Amazfit ואדידס Runtastic.

השעון החכם זמין בארבעה צבעים מרהיבים, כולל שחור אינפיניט, לבן ערפל, ורוד ניצני ורד וחום סתיו. גיא דה פיצ'וטו - מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה, היבואנית הרשמית בישראל, מסר כי "אנחנו נרגשים להציע לקהל הישראלי סדרת שעונים חדשנית בעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות, ביצועים ללא פשרות ובמחירים המתאימים לכל כיס, כבר לא צריך לשלם אלפי שקלים על מנת להנות משעון חכם אופנתי ומביצועים מעולים. הסדרה החדשה ש- AMAZFIT משיקה בעולם וגם בישראל נותנת מענה לכולם - למתאמנים במגוון רחב מאוד של סוגי ספורט, לאנשי הלייף סטייל ולחובבי הגדג'טים, כולם ייהנו מסדרת השעונים הנהדרת הזו".

מחירי השקה: GTR-4 / GTS-4 ב-829 שקלים, GTS-4 Mini - ב-429 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • שעונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully