וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא גרנד סלאם, אבל בכל זאת: הניצחון הגדול של ג'יני בושאר

אחרי שנים ארוכות של נתק ומשקעים משפחתיים מהעבר, הקנדית חגגה יום הולדת עם אחותה התאומה ביאטריס. בעבר האחות סיפרה: "אני מכירה אנשים במכולת השכונתית יותר טוב ממה שאני מכירה את ג'יני"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

ג'יני בושאר אמנם לא מצליחה להעלות את קריירת הטניס שלה על מסלול ההצלחות, אבל בסוף השבוע היא ציינה ניצחון לא פחות חשוב מאשר בכל טורניר בסבב. הקנדית ציינה יום הולדת 29 ופרסמה תמונה ביחד עם אחותה התאומה ביאטריס. וזה לא עניין של מה בכך.

התמונה המשמחת פורסמה אחרי שמונה שנים בהן התאומות לא חגגו ביחד ובקושי שמרו על קשר. ב-2021 ביאטריס סיפרה בריאיון ל"פוקס ספורטס" שהניתוק נבע מהגירושים בין הוריהן: "אנחנו לא משפחה שמחה ומושלמת - האמת היא שרחוק מזה. ג'יני הייתה עם אמא שלנו במהלך רוב חייב, ואני הייתי עם אבא ושני אחים נוספים, שארלוט ו-וויל".

ביאטריס הוסיפה אז: "ההפרדה הייתה בוטה והיא יצרה המון מתח במשפחה שלנו. ביני לבין אמא, בין האחים, בין ג'יני לאבא. מאז שהיינו בנות 10, ג'יני ואני נפגשות פעמיים בשנה. אני מכירה אנשים במכולת השכונתית יותר טוב ממה שאני מכירה את אחותי התאומה".

אחרי שנים של נתק, האחים לבית משפחת בושאר והתאומות ביניהם, החלו להדק את הקשר בשנה שעברה והשיא הגיע בסוף השבוע: מסיבת יום הולדת משותפת בטולום שבמקסיקו ותמונות משותפות.

ג'ני בושאר טניסאית קנדית. Matthew Stockman, GettyImages
דורגה בשיאה במקום החמישי בעולם. בושאר/GettyImages, Matthew Stockman

ג'יני בושאר הגיעה בשיאה למקום החמישי בעולם בשנת 2014. באותה עונת טניס היא העפילה לגמר טורניר ווימבלדון ולחצאי הגמר באליפות אוסטרליה וברולאן גארוס.

הקנדית הוכתרה כ"היורשת של מריה שראפובה", הופיעה על שערי אינספור מגזינים, כולל במהדורת בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד". היא הייתה אהובת הקהל, אהובת הפפראצי, עשתה לא מעט טריקים שיווקיים (שכללו דייטים מתוקשרים), אבל כנראה לא התרכזה מספיק בטניס עצמו והיכולת שלה דעכה.

הופיעה על שערי מגזינים וקצת שכחה מהטניס

"הדבר הראשון שכל חברה שואלת זה כמה עוקבים יש לך...."

ב-2021 היא ניסתה לשנות כיוון ולחזור לצמרת ואמרה: "אני מודעת לחלוטין שאני בעין הציבור. הדבר הראשון שכל חברה שואלת זה כמה עוקבים יש לך.... אבל כבר לא אכפת לי מה אומרים אנשים, ששופטים כל מה שאני עושה או מעלה. והאמת היא, שאני מנסה מאוד להימנע מלהעלות תמונות שלי בביקיני, אני באמת מנסה".

למרות הדברים הללו, זה היה קצת מאוחר עבור בבושאר. הניסיון שלה לחזור להיות אחת הטניסאיות הטובות בעולם, לא צלח וכרגע מדורגת במקום ה-314.

ג'יני בושאר. Paul Archuleta, GettyImages
ניסיון הקאמבק לצמרת העולמית לא הצליח/GettyImages, Paul Archuleta

בשנה האחרונה התאומות חזרו להיות בקשר

ג'יני בושאר, טניסאית קנדית. Kelly Defina, GettyImages
בושאר במוקדמות במלבורן/GettyImages, Kelly Defina

בושאר ניסתה להיכנס להגרלה הראשית של אליפות אוסטרליה, אבל הפסידה במוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully