וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל כך מתאמץ, אבל לא מצליח". כאב הראש הבא של הפועל באר שבע?

זכרונות מפטרוצ'י ואקולטסה? אסטריט סלמאני סופג ביקורת ואם מיטיולן לא תממש את אופציית הרכישה, הוא ישוב לטרנר בקיץ

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

אסטריט סלמאני מתקשה להיכנס לעניינים בקבוצתו החדשה בדנמרק, ואלו חדשות לא טובות להפועל באר שבע. השבדי-קוסוברי הושאל מבאר שבע למיטיולן, כשלקבוצה הדנית אופציית רכישה. עדיין מוקדם מאוד מכדי לשפוט, אבל בינתיים לא נראה שהכיוון של מימוש האופציה.

אתמול מיטיולן הפסידה 1:0 בבית לברונדבי וסלמאני ספג ביקורת בתקשורת הדנית. ב-ekstrabladet הוא קיבל ציון 1 (1 הנמוך ביותר, 5 הגבוה ביותר) ונכתב שם: "הוא כל כך מתאמץ, אבל לא מצליח. ספג צהוב אחרי שבע שניות וזה כבר הישג. סיפק הרבה איבודים והחלטות לא חכמות".

סלמאני פתח אתמול בפעם השנייה מאז שהגיע למיטיולן, אחרי שעלה בהרכב בתבוסה 4:0 לספורטינג ליסבון בליגה האירופית והוחלף במחצית. אתמול הוא שיחק 59 דקות ובמשחק הליגה הקודם, נגד ויבורג, נכנס בתחילת המחצית השנייה.

שחקן הפועל באר שבע אסטריט סלמאני. רויטרס
עלה להפועל באר שבע מיליון יורו. סלמאני/רויטרס

הפועל באר שבע רכשה את סלמאני מהמארבי השבדית תמורת כמיליון יורו בקיץ האחרון. הוא כבש שני שערים בליגת העל ואחד נוסף במוקדמות הקונפרנס ליג, אבל לא הצליח להתבלט ובקבוצה חיפשו חלוץ אחר ושמו על ידם על פטריק קלימלה הפולני.

אם מיטיולן לא תממש את אופציית הרכישה, סלמאני ישוב להפועל באר שבע בקיץ והיא תצטרך למצוא פיתרון. בחצי הראשון של העונה הנוכחית, אלטון אקולטסה ודוידה פטרוצ'י עדיין השתייכו לקבוצה, למרות שלא נרשמו לסגל והוקפאו - במועדון בוודאי מקווים שלא כך יהיה עם החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully