וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן לא הצביע למסי, סלאח "מחה": הקולות לשחקן השנה של פיפ"א

נחשפו ההצבעות: מאמן נבחרת ישראל לא כלל את הארגנטינאי וגם לא את אמבפה בטופ 3 המועמדים שלו לתואר. למי הצביע נאתכו?

מסיבת "האלופים" שאירח ליאונל מסי לכבוד השנה החדשה/מתוך טוויטר

זמן קצר אחרי שליאונל מסי הוכתר לשחקן השנה בטקס פרסי פיפ"א אמש (שני), התפלגות המצביעים נחשפה כמדי שנה וכך התגלה למי הלכו קולות מאמני הנבחרות והקפטנים. כמובן שהיו כאלה שלא בחרו בפרעוש כמועמד הראוי ביותר לזכות בתואר האישי, אך חלק הפתיעו כשבכלל לא כללו אותו בין שלוש הבחירות שלהם, למרות שהוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייה היסטורית במונדיאל ונבחר לשחקן המצטיין באותו טורניר.

אחד מאותם מפתיעים היה מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, שגם את קיליאן אמבפה לא כלל בטופ 3 שלו: קארים בנזמה, רוברט לבנדובסקי וארלינג הולאנד, בסדר הזה, קיבלו את הקולות של חזן. הקפטן הלאומי ביברס נאתכו, לעומת המאמן, הצביע למסי ראשון ואחריו בנזמה ואמבפה.

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
פסח על מסי. אלון חזן/שלומי גבאי

גם מאמן נבחרת קוסטה ריקה לואיס סוארס התעלם ממסי, והצביע ללבנדובסקי, בנזמה וקווין דה בראונה. מיכאל מולר, המנהל הטכני של נבחרת קוריאה הדרומית, פסח גם הוא על הכוכב הארגנטינאי והציב במקום הראשון את ג'וד בלינגהאם, לא פחות ולא יותר, כשאחריו ארלינג הולאנד ובמקום השלישי עוד שם מפתיע - אשרף חכימי. מרקו מונטרו, האיש על הקווים של נבחרת ניקרגואה, הצביע בנזמה, אמבפה, לוקה מודריץ'. אליו סיסה הסנגלי העניק לאמבפה את המקום הראשון, אחריו חכימי ושלישי חניכו סאדיו מאנה.

מבין הקפטנים, מוחמד סלאח לא הצביע למסי ובצעד "מחאתי" הלך במקום הראשון על ויניסיוס, שאי הכללתו ברשימת המועמדים המורחבת הובילה את ריאל מדריד לשלוח רק את אמיליו בוטרגניו כנציג לטקס. גם דה בראונה וחכימי קיבלו קולות מסלאח. לויד פאלון מנבחרת גאבון הציב את חוליאן אלברס, חברו של מסי לנבחרת, במקום הראשון לפני בנזמה ולבנדובסקי. דומיניק סובוסלאי פסח אף הוא על הפרעוש: הולאנד, בנזמה ואמבפה היו הבחירות שלו. פפה שהצביע בשם פורטוגל, והקפטנים של נבחרות לסוטו, דרום סודן ואיחוד האמירויות, החליטו גם הם לא להעניק למסי קול. הזוכה עצמו, אגב, הצביע לחבריו לקבוצה - ניימאר ראשון ואמבפה שני - ולבנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully