וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מדליה בסיף לנשים, הישג נאה גם לגברים

מדלית כסף קבוצתית לנבחרת הנערות (עד גיל 20) במקצוע הרומח של ענף הסיף. ביומה השישי של אליפות אירופה בטאלין, קצרו הסייפות מדליה שביעית

נבחרת הסיף של ישראל. איגוד הסיף, אתר רשמי
אמנם בלי מדליות, אבל הבנים השיגו תוצאות יפות/אתר רשמי, איגוד הסיף

הספורטאיות הגאות הן ליאור דרוק (הפועל כפר סבא), גילי קוריצקי (הפועל כפר סבא), ליהי קורן (הפועל כפר סבא) חניכתן של המאמן הלאומי תומר אור ומאי טיאגונוב קגן (רומח אבירים) המתאמנת אצל מאור חטואל. נבחרת צעירה ושאפתנית, שהחלה את היום עם הניצחון על נבחרת אוקראינה המדורגת שישית בתחרות וניצחו אותן 45/35, בכניסה לרבע הגמר סייפו בנות נגד רומניה המדורגת בתחילת התחרות במקום השלישי בתוצאה נהדרת 45/30. בחצי הגמר ניצחו את נבחרת בריטניה בתוצאה 45/28 ובגמר נבחרת איטליה גברה על הבנות שלנו בתוצאה 45/38.

יש לציין כי גם נערות אלו שילמו מכיסן על הזכות לייצג את מדינת ישראל. בימים האחרונים נודע, כי בשל שינוי במדיניות תקצוב הספורט של השר הקודם, לא הועברו לאיגוד הסיוף הישראלי 750 אלף ש"ח, שהובטחו לו. הגרעון העמוק וחסר התקדים הביא למצב המביש בו ספורטאיות וספורטאים, נערים וצעירים, נאלצים לממן מכיסם את הטיסות.

יום מוצלח גם לבנים דקר, אומנם ללא מדליה, אבל מקום רביעי והמכובד. את היום הבנים התחילו עם הניצחון על נבחרת אוקראינה בתוצאה 45/42 ואז ניצחו את נבחרת שוויץ המדורגת ראשונה בתחרות בתוצאה 36/35. בחצי גמר הפסידו בנים לנבחרת הונגריה בתוצאה 45/31, ובקרב על מדלית ארד הפסידו בנים לנבחרת צרפת 45/41. בקבוצה סייפו: יונתן כהן, אלוף אירופה הטרי (מכבי מעלות), דב בר וילנסקי (מכבי מעלות) שניהם מתאמנים אצל המאמן יעקב פרדמן. יהונתן מסיקה (בית ספר לסיוף) חניכו של דורון לויט ופיודור חפרסקי (מכבי חריש) חניכו של ויקטור גלז.

  • עוד באותו נושא:
  • סיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully