וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זוהר: "ישראל בתקופה מאתגרת, נביא בשורה משמחת לציבור"

27.2.2023 / 18:48

שר התרבות והספורט נועד עם כ-500 אנשי מקצוע בכנס השנתי של איגוד מנהלי ומנהלות מחלקות הספורט ברשויות המקומיות: "מעודד אתכם לעשות כל שניתן כדי שכל ספורטאי וספורטאית בארץ יקבלו את מלוא הכלים להצטיין"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

שר התרבות והספורט מיקי זוהר נפגש עם כ-500 אנשי מקצוע בתחום הספורט ברשויות המקומיות בכנס איגוד מנהלי מחלקות הספורט שנערך היום (שני) באילת. בכנס השנתי בראשותו של יו"ר האיגוד שאול דוד, משתתפים בעלי תפקידים בכירים בתחומי הספורט ברשויות המקומיות ובמועצות האזוריות, מפקחי משרד התרבות והספורט, מנכ"לי מרכזי ספורט, מפקחי חינוך גופני ומנהל הספורט, מרצים ומומחים בתחום הספורט.

בפאנל ראשי ערים שהתקיים בכנס הודגשה חשיבות שיתוף הפעולה בין הרשויות למשרד התרבות והספורט ומשרדי הממשלה האחרים, תקצוב הקמת מתקני ספורט, שילוב אוכלוסיות מיוחדות בפעילויות ספורט עממי ברשויות ועוד.

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר: "אני רואה חשיבות רבה בתפקידכם כמנהלי הספורט ברשויות המקומיות, ועל כן מעודד אתכם לעשות כל שניתן כדי שכל ספורטאי וספורטאית בארץ יקבלו את מלוא הכלים להצטיין, כדי שלילדה בקרית מלאכי או שפרעם יהיה סיכוי להפוך לספורטאית מצטיינת כמו לילדה מרמת השרון או ראשון לציון. אנו רואה בכם שותפיי לקידום הספורט התחרותי והעממי, מגילאי הגן ועד הגיל השלישי. יש לנו כעת תקציבים גדולים להשקיע במצוינות בקהילה, בדגש על ערי הפריפריה. בכוונתי להגדיל את תמיכת המשרד ברשויות המקומיות בתחומי הספורט השונים ובדגש על מתקנים ויוזמות מהשטח".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר. מיכה חמו,
"יש לנו כעת תקציבים גדולים להשקיע במצוינות בקהילה, בדגש על ערי הפריפריה". מיקי זוהר בכנס/מיכה חמו

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, כפיר סויסה: "כמי שבא מהשטח, ומהשלטון המקומי, אני רואה חשיבות גדולה בכנס הזה ושמח להיות פה. אנחנו אחרי סוף שבוע של אישור תקציב עם בשורות גדולות למשרד שלנו, הרשויות המקומיות הן שותפות מלאות בכל הקשור לספורט לקהילה ולמתקנים, לשר יש מדיניות ברורה של השקעה גדולה בפריפריה, גם בתשתיות וגם בפעילות, ויחד עם גורמי המקצוע במשרד נפעל לממש אותה באופן המיטבי".

יו"ר איגוד מנהלי מחלקות הספורט ברשויות המקומית, שאול דוד: "מחלקות הספורט ברשויות בישראל הן זרוע הביצוע לקידום הספורט. התמיכה והסיוע של השר וצוות משרד התרבות והספורט הן עניין קריטי ליישום והגשמת היעדים, פיתוח מצוינות ספורטיבית והנגשת ענפי הספורט העממיים והתחרותיים לכלל אזרחי ישראל. אני תקווה כי התקציבים ירדו אל השטח והשנים הבאות יביאו עימם פריחה, שגשוג והישגים".

  • עוד באותו נושא:
  • מיקי זוהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully