וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמכבי תל אביב איימה לפרוש: מיקי זוהר ביקש למצוא פתרון

27.2.2023 / 18:21

קבוצת הכדורעף שעשתה היסטוריה בעצם העפלתה לגמר גביע האתגר, הודיעה כי אין באפשרותה לעמוד בעלויות האבטחה. שר התרבות והספורט והטוטו יתגייסו, גם מרכז מכבי יסייע

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

שישה ימים לפני שאמור להתקיים המשחק הראשון במסגרת גמר גביע האתגר בכדורעף בין מכבי תל אביב לאולימפיאקוס באולם ה"דרייב אין", מחזיקת גביע המדינה הטרייה מאיימת לפרוש מהמפעל האירופי.

הצהובים-כחולים, שעשו היסטוריה בעצם העפלתם לגמר, נדרשו לשכור אנשי אבטחה ומשטרה במספרים שהגדילו משמעותית את עלויות הפקת האירוע, דרישה שהובילה את ראשי המועדון לעשות חושבים ובשלב זה נמסרה הודעה כי בתוך 24 שעות צפויה להימסר להתאחדות האירופית בכדורעף ההודעה לפיה הקבוצה פורשת משלב השיא במפעל אם לא יימצא פתרון.

שחקני מכבי תל אביב כדורעף. דני מרון
לא יופיעו לגמר? שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

בנוסף להוצאות גדולות הכרוכות בקיום האירוע המגיעות לכ-350,000 שקל, מכבי תל אביב תיאלץ לשאת בתשלום נוסף המוערך בכ-130 אלף שקל רק עבור עלויות אבטחת האירוע. מדובר בסכום שמכבי תל אביב נדרשת לשלם מתקציבה, מבלי שגורמי הספורט המוסדיים מסייעים כפי שקורה בענפי הכדורגל והכדורסל ששם הקבוצות זוכות להחזרים כספיים ממשרד התרבות והספורט.

"מכבי תל אביב, שפנתה מיד לאחר שהעפילה לגמר האירופי בבקשת עזרה מכל גורמי הספורט המוסדיים בישראל, מודעת לכך שהודעת ביטול המשחק מסכנת את מעמדה באירופה והיא צפויה לספוג קנס כספי, אך היא לוקחת סיכון מחושב כיוון שראשיה יודעים שהקנס הכספי על אי הופעה נמוך מעלות הפקת הארוע. עד עתה, עלות האבטחה והשיטור בעונה האירופית הנוכחית עבור כל השלבים הגיעה לכ-50,000 שקל ועתה נדרשת מכבי תל אביב לשלם 130,000 שקל עבור משחק אחד!", נמסר.

דורון שיטרוק יו"ר אגודת מכבי תל אביב אמר: "הגענו למעמד שיא בספורט הישראלי בכלל ובכדורעף בפרט ועל כך גאוותנו הגדולה. יחד עם זאת, אין באפשרותנו לעמוד בדרישות הכספיות המופרזות האלה. בימים האחרונים פניתי לכל מוסדות הספורט בבקשה לסייע לנו במימון השיטור והאבטחה ורק עיריית תל אביב יפו הרימה את הכפפה ועוזרת לנו. אם לא נקבל ממשרד התרבות והספורט והגורמים האחרים, את הסיוע למימון האבטחה והשיטור, תהיה זו עבורנו מכה כלכלית גדולה המעמידה את קיום סדרת הגמר בספק"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שר הספורט מיקי זוהר במשחק של מכבי תל אביב בכדורעף. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מגלה עניין רב במשבר. שר הספורט מיקי זוהר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שעה קלה לאחר הודעת מכבי תל אביב, מרכז מכבי נרתם לטובת קבוצת הכדורעף ויסייע במענק של כמה עשרות אלפי שקלים לטובת האבטחה והסדר. כמו כן, משרד התרבות והספורט מגלה עניין רב במשבר שעלול להוביל לביטול המשחק והשר מיקי זוהר ביקש מאנשי המשרד למצוא פתרון. בנוסף, גם הטוטו הציע עזרה מסויימת וכל הצדדים מקווים שביחד ימצאו את הדרך לקיים את המשחק ההסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully