וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' חזר, ובגיל 41 מצהיר: "יכול לשחק עוד כמה שנים"

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 12:17

השבדי של מילאן שב למגרשים אחרי 280 יום, מבהיר שהוא חוזר לעצמו וטוען שהוא לא בקטע של לשחק 10-5 דקות כמחליף: "אני לא שייך לעבר. רוצה לשחק משחק שלם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' מתעקש שהוא לא "שייך לעבר", אחרי שחזר אתמול (ראשון) מפציעה קשה כדי לערוך את ההופעה הראשונה שלו במילאן אחרי 280 ימים. החלוץ בן ה-41 עלה מהספסל כאשר אלופת הסרייה A המכהנת גברה 0:2 על אטאלנטה בסן סירו. ואלו היו הדקות הראשונות שלו מאז ה-22 במאי 2022, כשבעיה בברך השביתה אותו לכמעט שנה.

"אם אצטרך לספר את כל הסיפור, אני אהיה כאן שעות", אמר אחרי המשחק, כשנשאל על הפציעה ועל מה עבר עליו, "סבלתי הרבה, כל כך הרבה. בששת החודשים האחרונים של העונה שעברה רציתי בכל דרך לעזור לקבוצה, גם כשלא יכולתי לשחק באמת. יכולתי לעבור את הניתוח שישה חודשים קודם לכן, אבל ידעתי שזו העונה שבה נוכל לזכות בסקודטו.

זלאטן איבהימוביץ', חלוץ מילאן. רויטרס
הרגע שריגש את אוהדי מילאן, זלאטן חוזר/רויטרס

"הבטחתי למאמן שאעכב את הניתוח כי אני רוצה להיות שם בשביל הקבוצה ולעזור לה. אני אומר לך, מעולם לא סבלתי כל כך כמו בעונה שעברה. זו הייתה גם שנה שבה קרתה הטרגדיה של מותו של מינו (ראיולה), אז מבחינה נפשית זה היה גם הרבה סבל, לא רק פיזית. למרבה המזל, יש לי אנשים סביבי שעוזרים לתת לי את הכוח להמשיך.

"אבל כשאני בכושר טוב, אני חזק יותר מכל אחד. אני מרגיש כמו מישהו שיכול לעזור יותר ממה שעשיתי היום. היו לי שניים או שלושה אימונים ושיחקתי 15 דקות, תארו לעצמכם מה אני יכול לעשות כשאכנס לכושר ואתאמן יותר. זה מה שחסר לי, האימון. עברו שנה וחודשיים מאז שבאמת יצא לי לעבוד עם הכדור ברגל, אבל היום זה הרגיש כאילו לא עבר זמן בכלל". זלאטן הוסיף: "אם אשאר ככה, אני יכול לשחק עוד כמה שנים, לא רק שנה אחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זלאטן איברהימוביץ', חלוץ מילאן. Marco Luzzani, TPS
לא חושב על פרישה. זלאטן/TPS, Marco Luzzani

בגיל 41 ו-146 ימים איברהימוביץ' הוא כעת השחקן המבוגר ביותר שייצג את מילאן במשחק בסרייה A ב-30 השנים האחרונות, אבל הוא טוען שעדיין יש לו מקום במועדון. השבדי הוותיק המשיך: "אם אני לא מציב לעצמי יעדים, אז אני נרגע ומתחיל להרגיש שייך לעבר. אני לא, אני שייך להווה ורוצה לאתגר את חבריי לקבוצה ולהיאבק מולם על זמן משחק, אחרת אני לא צריך להיות כאן. אני לא רוצה להיות כאן בגלל מה שעשיתי לפני שנה, חמש או 10 שנים. אלא בגלל מה שאני עושה עכשיו. אם לא אביא תוצאות או חושב שאני צריך לשחק רק את 5-10 הדקות האחרונות, אשאר בבית. זה כבר נגמר אם מישהו חושב כך. אני רוצה לשחק את כל המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully