וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה ההרשמה למרוץ winner נתנאל ה-3 בדרום

לאחר שבשנה שעברה השתתפו במרוץ המיוחד לזכרו של נתנאל חייל צה"ל תושב העיר אשקלון מעל ל-1,200 רצים, ביניהם תלמידים וחיילים, מקווה משפחתו של נתנאל המארגנת את המרוץ בעיר כי מספר המשתתפים ימשיך לגדול משנה לשנה

מרוץ נתנאל השני. תומר פדר,
המרוץ של השנה שעברה/תומר פדר

נפתחה ההרשמה למרוץ המרגש בדרום: מרוץ winner נתנאל ה-3 יתקיים השנה ביום ו' כ"א באייר, 12.5. לאחר שבשנה שעברה השתתפו במרוץ המיוחד לזכרו של נתנאל חייל צה"ל תושב העיר אשקלון מעל ל-1,200 רצים, ביניהם תלמידים וחיילים, מקווה משפחתו של נתנאל המארגנת את המרוץ כי מספר המשתתפים ימשיך לגדול משנה לשנה. המרוץ יכלול השנה שלושה מקצים שונים: 10 ק"מ ריצה תחרותית, 5 ק"מ ריצה תחרותית ומקצה עממי באורך 2 ק"מ.

נתנאל מושיאשוילי ז"ל לוחם בחטיבת גולני וחובש בגדוד 12 נהרג בהתקלות עם מחבל בגבול עזה לפני 11 שנים (1.6.2012). נתנאל ז"ל, היה אהוב מאוד על חבריו, היה מוערך כמקצוען אמיתי על ידי מפקדיו וחובב ספורט אמיתי. את המרוץ ייסד ומוביל דודו של נתנאל ז"ל, אבי מושיאשוילי, "עצם קיום המרוץ, מחייה את דמותו של נתנאל שהיה חובב ספורט וריצות וכל כך חסר למשפחתנו. לאחר השתתפות של מעל ל-1,200 איש השנה אנו שואפים להגדיל את הכמות, נחלק פרסים כספיים לזוכים ויוענק פרס מיוחד על שבירת שיא המסלול. ההצלחה של המרוץ מרגשת את כל המשפחה ואת כל השותפים למפעל ההנצחה המיוחד שלנו שכולל מלבד המרוץ השנתי גם את עמותת 'אור נתנאל' הפועלת באשקלון ומשפיעה טוב וחסד על מאות מתושביה. צפויים להשתתף באירוע מכובדים שונים ביניהם מנכ"ל הטוטו וכולם מוזמנים להשתתף ולהנציח איתנו את נתנאל היקר!" מסכם אבי.

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם: "שנה שלישית ברציפות שאנחנו מקיימים את מרוץ נתנאל לזכרו של סמ"ר נתנאל מושיאשווילי ז"ל, בן העיר שנהרג בפעילות מבצעית בעזה לפני למעלה מעשור. אישיותו של סמ"ר נתנאל ז"ל באה לידי ביטוי במגוון הפעילויות והאירועים אותם מקיימת משפחת מושיאשווילי בשיתוף עיריית אשקלון. זכרו של נתנאל ז"ל היקר ימשיך לחיות בקרבנו, עם תושבי העיר ועם מאות הרצות והרצים מכל רחבי הארץ שיגיעו להשתתף בפעילות שכל כך אהב ויחד ישמרו את מורשתו וזכרו. יהי זכרו ברוך."

שבתאי צור, יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט "סיפורו של מרוץ נתנאל מגלם בעיניי את כל הערכים הללו. אירוע ספורט שהחל כמפעל הנצחה לזכר החייל נתנאל מושיאשוילי ז"ל אשר הקריב את חייו למען מדינת ישראל, והפך למרוץ הסוחף אליו רצים מקצועיים לצד משפחות וילדים אשר מבקשים להביע הערכה, הזדהות, והוקרה באמצעות פעילות ספורטיבית. אני מזמין את הציבור לקחת חלק במרוץ המרגש ומאחל לכל המשתתפים הצלחה"

להרשמה למרוץ נתנאל ופרטים נוספים לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully