וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני גמר גביע האתגר: מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה

הצהובים-כחולים הניפו גביע תשיעי בתולדותיהם לאחר 0:3 על הפועל גליל מטה אשר/עכו בגמר שנערך לעיני כאלף צופים בחדרה. בראשון הבא: גמר אירופי נגד אולימפיאקוס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 26.2/ספורט1

שבוע ימים לפני שתארח את אולימפיאקוס במשחק הראשון מבין שניים בגמר גביע האתגר, מכבי תל אביב בכדורעף הוסיפה הערב (ראשון) תואר נוסף לאוסף, כאשר הביסה בשלוש מערכות את הפועל גליל מטה אשר/עכו וזכתה בגביע המדינה התשיעי בתולדותיה לעיני כאלף צופים בחדרה.

מכבי תל אביב בכדורעף. לילך וייס רוזנברג, איגוד הכדורעף, אתר רשמי
גביע מדינה תשיעי בהיסטוריה של מכבי תל אביב/אתר רשמי, לילך וייס רוזנברג, איגוד הכדורעף

מטה אשר/עכו פתחה היטב את המערכה ועלתה ליתרון מוקדם 2:4, חסימה נהדרת העלתה את מטה אשר /עכו ל3:5, סאפונוב ממכבי תל אביב בהנחתה אדירה צימצם ל4:5, אבל הקבוצה מהצפון המשיכה עם הפתיחה הטובה שלה ועלתה במהירות ל4:8, גל גלילי מאמן מכבי תל אביב הזעיק פסק זמן ראשון, והצהובים חזרו עם אנרגיות מחודשות שעזרו להם לעשות מהפך ולעלות ליתרון 14:17, מטה אשר/עכו לא ויתרה והשוותה ל-18:18,המשחק הוסיף להיות צמוד אבל החטאה של מטה אשר/עכו ליד הרשת העלה את השחקנים של גל גלילי מתל אביב ל-19:21,אלכס אוסוקין בפעולה נהדרת ליד הרשת הקטין ל-21:22, הנקודה היפה במערכה הגיעה במצב של 23:24 למכבי תל אביב, כאשר ראלי ארוך במיוחד הסתיים בנקודה למטה אשר/עכו. אלא שמכבי תל אביב עלתה שוב ליתרון וידעה לנצח את המערכה הראשונה בשובר שיוויון.

המערכה השנייה נפתחה ביתרון של מכבי תל אביב 1:3, סאפונוב ממכבי תל אביב הוסיף עם השליטה בגבהים והעלה את מכבי תל אביב ל-3:6, מכבי תל אביב המשיכה בפתיחה המוחצת ועלתה ל-4:11, מכבי תל אביב הוסיפה להגדיל את היתרון ועלתה ל-5:16, אלכסנדר סאפונוב להט והעלה את מכבי תל אביב ל-6:17, יתרון שנשאר עד לסיום המערכה אותה ניצחה בקלות מכבי תל אביב.

המערכה השלישית נפתחה ממש כפי שהסתיימה המערכה השניה, מכבי תל אביב עלתה ליתרון מהיר של 1:3, גנאדי סוקולוב בהנחתה מעולם אחר העלה את מכבי תל אביב ל-2:4, סוקולוב עם מכת פתיחה בחוץ עזר למטה אשר/עכו לצמצם ל-4:7, מכבי תל אביב שמרה על פער של ארבע נקודות ועלתה ל-12:16, נועם כץ, מאמן מטה אשר/עכו הזעיק פסק זמן, אבל דווקא הצהובים חזרו מפסק הזמן טעונים באנרגיות כאשר סלבה בצ'קלה מעלה אותם ל-12:18 עם נקודה אדירה, מפה ועד סיום המערכה מכבי תל אביב המשיכה לשלוט בקצב המשחק עד לניצחון במערכה וזכיה בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully