וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "בעטנו הרבה והבקענו מעט, הם בעטו מעט והבקיעו הרבה"

מאמן הפועל ירושלים אחרי ה-2:2 נגד הפועל חיפה: "אם אתם רוצים אתם יכולים לטעון שבגלל החילופים שלי ספגנו". רוני לוי: "אם נשחק ככה, אין סיכוי לפלייאוף העליון"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

הפועל ירושלים הייתה רחוקה שתי דקות ותוספת זמן מניצחון מאוד משמעותי בקרב על הפלייאוף העליון, אבל הפועל חיפה השוותה בפעם השנייה במשחק בטדי שהסתיים ב-2:2 והמאבק על המקומות לפלייאוף העליון נותר פתוח לגמרי.

הפועל ירושלים שמדורגת חמישית תתארח בשבת אצל מכבי תל אביב ובמחזור הסיום תארח את מכבי בני ריינה, בעוד הפועל חיפה תפגוש את מכבי חיפה לדרבי הגדול בשבוע הבא ובמחזור סיום העונה הסדירה תארח את מכבי תל אביב. לכן, חלוקת הנקודות ביניהן משרתת בעיקר את אשדוד השישית ובית"ר ירושלים השביעית שכנראה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה בקרב.

זיו אריה, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עדיין תלויים בעצמם. זיו אריה/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה אמר בסיום: "שיחקנו טוב ברוב הדקות והיינו צריכים לנצח. בעטנו הרבה והבקענו מעט, הם בעטו מעט והבקיעו הרבה. זה הכל. עשיתי חילופים שחשבתי שהם נכונים, אבל אם אתם רוצים לטעון שבגלל החילופים שלי קיבלנו גול אז קיבלתי. אנחנו משחקים כדורגל טוב בסיבוב השני ודברים הולכים לנו יותר קשה, אבל אף אחד לא אשם - חוץ מאשר במשחק בסכנין ששם זה כן היה באשמת מישהו. לגבי בוטאקה, אני רואה את האימונים, מתייעץ עם הצוות ומשתדל לבחור את ההרכב הכי נכון בכל משחק".

לקראת מכבי תל אביב בשבת: "אנחנו לא מחפשים לעשות צרות לאף אחת. אנחנו נגיע לבלומפילד כדי לנצח וברור שזה לא יהיה קל, אבל ננסה".

הקשר תומר אלטמן אמר על השוויון הדרמטי: "מאוד מתסכל, בוודאי כשהיינו יותר דומיננטיים זה ממש מאכזב. איך איבדנו יתרון כזה? זה פספוס, אין לזה תשובה. אנחנו תלויים בעצמנו, נשארו שני משחקים חשובים. נעשה את ההתאמות ונהיה בפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
שלושה חילופים באמצע המחצית הראשונה. רוני לוי/ברני ארדוב

מנגד אמר רוני לוי שביצע חילוף משולש כבר אחרי 28 דקות משריקת הפתיחה: "נכנסנו רע מאוד למשחק, אני חושב שכל הקבוצה בלי יוצא מן הכלל. חזרנו פעמיים ולא הפסדנו, אז אנחנו יכולים להיות מרוצים. חשבתי שאנחנו צריכים להכניס שחקנים מהירים יותר, אבל יכולתי גם לעשות שלושה או ארבעה חילופים אחרים, ההתלבטות הייתה גדולה מאוד. זה הצליח במקרה הזה, אבל זה יכול היה גם לא להצליח".

על שלושת השחקנים שהוחלפו: "השחקנים האלה טובים מאוד ואני מאוד מכבד ומעריך אותם, אבל זה מה שחשבתי לנכון לעשות. אוי ואבוי אם הם לא היו לוקחים את זה קשה וזה טבעי, אני מאוד אוהב את שלושתם, מעריך ומכבד ומבחינתי מחר באימון כבר הכל מתחיל מחדש".

שני משחקי סיום העונה הסדירה שמצפים להפועל חיפה: "אנחנו מאוד רוצים להגיע לפלייאוף העליון ולכן כל נקודה היא משמעותית, גם בשביל לחלום על הסיכוי לפלייאוף העליון וגם כדי להתרחק מהתחתית. אם נשחק כמו בשבוע שעבר אז הכל יכול לקרות, אם נשחק כמו היום אז אין לנו סיכוי".

שחקן הפועל חיפה אליאל פרץ מול שחקן הפועל ירושלים גיא בדש. ברני ארדוב
נקודה לכל צד. פרץ ובדש/ברני ארדוב

אליאל פרץ הוסיף לדברי מאמנו אחרי התיקו המאכזב: "מבאס, רצינו לנצח כדי להשאיר סיכוי לסיים בפלייאוף העליון. אין ספק שתחת רוני לוי יש תחושה שיש תחרות על המקום בהרכב ובכל הסגל. אנחנו מבינים שבשביל לפתוח בהרכב צריך לתת הכל, לכל אחד כאן יש את החילוף שלו. חוסר הכיבוש שלנו? אנחנו מתקשים בזה בכל העונה. לא יודע למה לא מצליחים, צריכים להיות יותר מרוכזים מול השער".

על המשחקים שנותרו: "חייבים להישאר אופטימיים על הסיכוי לסיים בשישייה הראשונה. זוכרים טוב מה היה בדרבי הקודם, אבל מתעסקים קודם בנו ומסתכלים על המשחק הבא. אם נעשה 6 מ-6 ולא נעשה פלייאוף זה יהיה מבאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully