וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לזורק הדיסקוס הפראלימפי אבישי אלמקייס

זורק הדיסקוס הפראלימפי מאיל"ן חיפה, פתח היום את עונת התחרויות הבינלאומיות שלו כשזכה אחר הצהריים במדליית הכסף בגראנד פרי בדובאי. זוהי אחת ממספר תחרויות המבחן של אלמקייס להשגת הקריטריון לאליפות העולם באתלטיקה לספורטאים פראלימפיים שתתקיים ביולי בפריז

אבישי אלמקייס. ג'ניה ברגר,
אבישי אלמקייס/ג'ניה ברגר

אבישי אלמקייס (24) זורק הדיסקוס הפראלימפי מאיל"ן חיפה, פתח היום את עונת התחרויות הבינלאומיות שלו כשזכה אחר הצהריים במדליית הכסף בגראנד פרי בדובאי. זוהי אחת ממספר תחרויות המבחן של אלמקייס להשגת הקריטריון לאליפות העולם באתלטיקה לספורטאים פראלימפיים שתתקיים ביולי בפריז.

אלמקייס שדורג אשתקד בתחרות זו בדובאי במקום ה-10 זרק היום את הדיסקוס למרחק של 32.12 מטרים רחוק ב-37 ס"מ משיאו האישי העומד על 32.49 מטר.

אלמקייס אמר בשיחת טלפון מדובאי: "בסה"כ אני מרוצה. זוהי תחרות בינלאומית ראשונה שלי העונה ואני מרגיש שאני בכיוון הנכון. אני מאוכזב מזה שלא הצלחתי כבר היום לשבור את השיא האישי שלי, אבל אני בהחלט אופטימי לקראת המשך הדרך".

אלמקייס אמור להשתתף במאי בתחרות גראנד פרי בשוויץ ובנוסף תתקיימנה בארץ מספר תחרויות מקומיות כדי לאפשר לו להשיג את הקריטריון לאליפות העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully