וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי יפוצה בלמעלה משלושה מיליון דולר על ידי גוואנגז'ו

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 20:41

ערעורה של הקבוצה הסינית נדחה גם על ידי CAS, תיאלץ לפצות את החלוץ הישראלי בגין הפרת הסכם כפי שפסקה פיפ"א לפני כשנה וחצי

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

ערן זהבי יזכה לפיצוי בסך שלושה מיליון דולר מקבוצתו לשעבר גוואנז'ו ר.פ הסינית, כך נקבע היום (ראשון) סופית ב-CAS - בית המשפט הגבוה לערעורים בספורט. כזכור, פיפ"א פסקה לטובת זהבי בסכסוך המשפטי בין הצדדים כשקבעה ביולי 2021 כי גוואנגז'ו היא זו שהפרה את ההסכם ופסקה לטובת זהבי פיצוי בסך 2.7 מיליון דולר, אלא שהסינים ערערו על ההחלטה, נדחו בשנית וישלמו סכום גבוה יותר לזהבי.

זהבי הגיע לסין ביוני 2016 ונפרד מהקבוצה אחרי כמעט ארבע שנים, בספטמבר 2020 כשעבר לפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית. מאז הצדדים היו בסכסוך משפטי ועל ידי הצדדים הוגשו תביעות הדדיות בסך מיליוני דולרים - גוואנגז'ו טענה כי החלוץ הפר את הסכם ושמכאן הוא וקבוצתו דאז, פ.ס.וו, צריכים לפצות אותה בכ-35 מיליון דולר. כאמור, פיפ"א פסקה לטובת החלוץ ואז גוואנגז'ו ערערה ל-CAS, שהחליט היום לאשר את החלטת פיפ"א בקיץ 2021.

עו"ד יוסי גייר. באדיבות המצולם,
עו"ד יוסי גייר/באדיבות המצולם
עמרי אפלבאום עורך דין בפירמת עורכי הדין גורניצקי GNY. באדיבות המצולם,
עמרי אפלבאום עורך דין בפירמת עורכי הדין גורניצקי GNY/באדיבות המצולם

האזינו: יניב טוכמן על ערן זהבי ומכבי תל אביב

CAS הטיל על גוואגנז'ו לשלם לזהבי גם הוצאות משפט בגין ניהול ההליכים ועל כן משמעות ההחלטה היא דחייה סופית של תביעה בסך עשרות מיליוני דולרים כנגד זהבי וכי זהבי זכאי לקבל כעת את הפיצוי שפסקה לו פיפ"א בזמנו בצירוף ריבית (הסכום עומד כיום על מעל ל-3 מיליון דולר). את זהבי ייצגו בפיפ"א וב-CAS עורכי הדין יוסי גייר ועמרי אפלבאום ממשרד עורכי הדין גורניצקי GNY.

עמרי אפלבאום ויוסי גייר עורכי הדין שטיפלו בתיק בפירמת עורכי הדין גורניצקי GNY: "מברכים על פסק הדין של ה-CAS אשר אימץ את החלטת פיפ"א וקבע כי לא נפל רבב בהתנהלותו של ערן וכי גוואנג'זו היא שהפרה עימו את ההסכם ופעלה בחוסר תום לב ובניגוד לתקנוני פיפ"א באופן המזכה את השחקן בפיצויים ראויים".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully