וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם טכנולוגיה מתקדמת ומותג נחשב: שיתוף הפעולה החדש של Asics

מותג הספורט העולמי ASICS משיק את נעל הספורט בעלת הטכנולוגיה המתקדמת GEL-SONOMA 15-50 עם המותג הנחשק Andersson Bell

אסיקס. יחצ,
הנעליים של asics/יחצ

מותג הספורט העולמי ASICS משיק את נעל הספורט בעלת הטכנולוגיה המתקדמת GEL-SONOMA 15-50 עם המותג הנחשק Andersson Bell. זהו שיתוף הפעולה השלישי בין ASICS והמותג Andersson Bell לאור ביקוש השיא בשיתופי הפעולה הקודמים. נעל הספורט GEL-SONOMA 15-50 הינה בעלת טכנולוגיה מותאמת לריצת שבילים, המתבססת על הטכנולוגיה הייחודית של ASICS והיצירתיות הייחודית של המותג Andersson Bell.

הדגם החדש הינו חלק מהליין TOMO, הליין הייחודי של המותג ASICS אשר ניתן למצוא אך ורק בחנויות נבחרות כמו: Kith End clothing , Atmos Japan, DSM וכעת הגיע בבלעדיות לחנות הסטריט וור FIVE POINT FOUR, בשרונה בתל אביב. הקולקציה זמינה בשלושה גוונים: שחור וירוק, שמן זית וחום כהה, ורוד ואדום.

חברת ASICS שהחלה דרכה ביפן מייצרת מזה שנים מוצרי איכות מבוססי טכנולוגיות מתקדמות תוך חשיבה מתמדת על הצורך של לקוחותיה. המקצועיות של אסיקס מתחילה במרכז המחקר הייחודי שלה ביפן, העוסק בלימוד מעמיק של גוף האדם ובמחקר וניתוח של חומרים שונים המשמשים לייצור מתקדם של מוצרי ספורט לגברים, נשים וילדים. ספורטאים מקצועיים וחובבים, מצליחים עובדתית לשפר את ביצועיהם ולהגיע לרמה גבוהה של הישגים בזכות נוחות ואיכות בלתי מתפשרת. כיום, המותג הבינלאומי מייצר נעלי ספורט לנשים, נעלי ספורט לגברים ונעלי ספורט לילדים המתאימים לצרכיהם השונים ולסוגי הספורט השונים תוך המשך של מחקר ופיתוח ומתוך שאיפה להמשיך ולהוביל בתחום הספורט.

מחיר לצרכן: 700 שקל, ניתן להשיג בבלעדיות את נעל הספורט GEL-SONOMA 15-50 בחנות הקונספט החדשנית לעולמות הסטריט וור FIVE POINT FOUR, בשרונה בתל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אסיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully