וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה מרוצים: "קרובים מאוד למטרה שלנו". גלאבוב ואברהם בספק לגביע

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 9:49

ניצחון חמישי ברציפות, פלייאוף עליון כמעט מובטח, רוטציה בהרכב לקראת הקרב בגביע: קוז'וך ממשיך בעבודה המוצלחת כמאמן נתניה, הפצועים יחזרו?

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

מכבי נתניה רשמה אמש (שבת) ניצחון ליגה חמישי ברציפות, לאחר שגברה 0:1 על הפועל חדרה. נתניה התבססה במקום הרביעי בטבלה והבטיחה כמעט בוודאות את מקומה בפלייאוף העליון, לאחר שפתחה פער של חמש נקודות מבית"ר ירושלים שבמקום השביעי.

בצוות המקצועי הביעו סיפוק רב גם מהניצחון וגם מהעובדה שנעשתה רוטציה בהרכב, לקראת משחק הגומלין בגביע נגד מכבי חיפה ביום שלישי, עם הכללתם של עוז בילו, אחמד סלמן וסטניסלב בלינקי, על חשבונם של עומרי גנדלמן, לירן רוטמן ואיגור זלטאנוביץ', ששולבו כמחליפים.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
בכיוון הנכון. נתניה/ברני ארדוב
מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך. ברני ארדוב
המהפך על שמו. קוז'וך/ברני ארדוב

"עשינו חיזוקים נכונים בינואר והסגל הפך לרחב יותר ומאוזן יותר, כך שזה נותן הרבה אפשרויות לתמרון", אמרו בקבוצה. "הניצחון אתמול היה חשוב מאוד ואנחנו קרובים מאוד למטרה שלנו. מצפה לנו המשך שבוע לא קל ונצטרך להיות בשיא הריכוז, גם בגביע וגם בשני המשחקים שעוד נותרו לנו עד סיום הליגה הסדירה".

בנתניה שוב החמיאו אמש למאמן רן קוז'וך, שעושה עבודה נפלאה מאז שקיבל את התפקיד. המאמן שוב קיבל מחמאות, גם על הנצחון וגם על ניהול המשחק וחלוקת הדקות, לקראת המשך השבוע שמצפה ליהלומים.

עוד בוואלה!

בית"ר מחוץ לשישייה, חדרה וסכנין מחוץ לתמונה: המאבק על הפלייאוף

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
חגיגה צהובה שחורה/ברני ארדוב
שחקן מכבי נתניה פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
עם הפנים לגביע. נתניה צוהלת/ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים עם פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים עם פטריק טוומאסי/ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים/ברני ארדוב

אביב אברהם שלא שותף אמש בגלל מחלה, צפוי להיבדק היום וגם מחר וכרגע הוא בספק גם למשחק הגביע נגד חיפה בעוד יומיים. בנתניה אמרו הבוקר שהשחקן דיווח על הטבה קלה במצבו, אך עדיין לא ברור אם יהיה כשיר לשחק. גם הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שלא שותף אמש בגלל הכאבים בברכו, ינסה להתאמן היום ומחר וגם הוא נמצא כרגע בספק למשחק הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully