וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד השלימה שבוע מושלם: "מוגיס זכה סוף סוף להכרה שהגיעה לו"

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 8:33

הקבוצה הראתה אופי וחזרה למאבק הפלייאוף העליון, הבלמים חזרו להיות העוגן, החלוץ חגג שער מרהיב: "הגול שחשף אותו". כנעאן יהיה כשיר לגביע

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב בחוץ/ספורט1

במ.ס. אשדוד מרוצים מאוד הבוקר מהשבוע הנפלא שעבר על הקבוצה ובראשו שני הניצחונות המצויינים על מכבי חיפה לפני שמונה ימים ועל הפועל תל אביב אתמול (שבת), 1:2 אחרי מהפך. בקבוצה חזרו בכל הכוח למירוץ על כרטיס לפלייאוף העליון, אחרי שהיה כבר נראה שאשדוד לא בתמונה. "ההתעוררות של השחקנים ושל רן בן שמעון אחרי כמה משחקים רעים שלנו, מלמדת שיש לנו מועדון חזק עם שחקנים אמיתיים שלא היו מוכנים להשלים עם זה שכל העונה הם היו בתמונת הפלייאוף העליון וברגע האחרון יצאו מהמסגרת", אמרו אמש בכירים בקבוצה.

במועדון שוב דיברו על היכולת הפנטסטית של צמד הבלמים ננאד צבטקוביץ' וטימותי אוואני שבשני המשחקים האחרונים שוב היו העוגן של הקבוצה.

אוהדי מ.ס. אשדוד עם השחקנים. דני מרון
קצת נחת. אשדוד חוגגת/דני מרון
אלטון אקולטסה עם זקאריה מוגיס שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. דני מרון
עובד קשה, זוכה לתגמול. מוגיס/דני מרון

יחד איתם היה אתמול זקאריה מוגיס בהופעה חלומית. החלוץ הגנאי נכנס כמחליף בהפסקה ובמחצית השנייה בבלומפילד כבש צמד שערים נהדר. השער הראשון היה יפה אבל השני היה מרהיב ובעיני רבים, כבר מסומן כשער העונה. בקבוצה פירגנו למוגיס: "אם יש מגיע בכדורגל אז הוא מגיע למוגיס שעובד כל כך קשה במשחקים וסוף סוף זכה להכרה שהגיעה לו. זה החלוץ שלוחץ הכי הרבה בליגת העל אבל עד כה כמעט שלא שמו לב לאיכות שלו. השער הזה חשף אותו לכל האוהדים בארץ והגיע הזמן שזה יקרה לבחור הנהדר הזה".

בקבוצה מאמינים שחמודי כנעאן יהיה כשיר למשחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה מחרתיים מול הפועל פתח תקווה. הקשר סיים את המשחק אתמול עם כאבים עזים בקרסול אחרי שאנטואן קונטה פגע בו והורחק אבל ההערכה היא שהוא יוכל לשחק במשחק הגביע החשוב מול הקבוצה מהלאומית.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully