וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס טעה, קונטה חטף, נקודת האור: רכישת הפועל תל אביב מתקרבת

26.2.2023 / 7:56

השחקנים סימנו את הפציעה של גאנם והחילוף בעקבותיו כרגע המפנה בהפסד לאשדוד: "לא היה עם מי לצאת להתקפה". ביקורת על הבלם שהורחק: "לא סתם רצינו להיפטר ממנו בינואר". הסיבה לאופטימיות: האמריקאים לקראת השלמת העסקה

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב בחוץ/ספורט1

להפועל תל אביב היו את כל הסיבות לנצח אתמול (שבת) את מ.ס. אשדוד. היא הגיעה למשחק אחרי ניצחון ראשון בעידן חיים סילבס מול קרית שמונה, המשחק שהתקיים בשעת צהריים הביא מעל עשרת אלפים צופים לבלומפילד, והאדומים פתחו טוב וכבר הוליכו 0:1. אבל כמו לאורך כל העונה הזאת, אין לקבוצה את היכולת לגרום לקהל לחייך. העונה הזו היא סיוט מתמשך שכל אוהד אדום מייחל לסיומה.

חיים סילבס דיבר בסיום על כך ששער השיוויון של אשדוד שינה מומנטום, אך השינוי האמיתי במומנטום הגיע בעקבות הפציעה של קייס גאנם. אלן אוז'בולט אמנם אחראי על המספרים בהתקפה, אך גאנם הוא ההתקפה של הפועל תל אביב, וכשהוא לא על המגרש או לא בכושר טוב, משהו רע קורה לחלק הקדמי של האדומים. גם שחקנים בקבוצה הודו אתמול שאחרי הפציעה של גאנם, "לא היה עם מי לצאת להתקפה". לטענתם, "בגלל זה היה לאשדוד קל".

כשגאנם נפצע, סילבס עשה טעות שלא הכניס שחקן התקפה. הכניסה של שלומי אזולאי רק העמיסה שחקני קישור על אותה משבצת, ולא היה להם את מי להפעיל. המומנטום עבר לצד של אשדוד, שעשתה חילופים התקפיים שהוסיפו מהירות בחלק הקדמי ועשו את ההבדל עד לניצחון בסיום. מי שרשם שער שישי העונה הוא דן איינבינדר, סגן מלך השערים של הקבוצה, מה שמחמיא מאוד עבורו אך מצביע גם על העונה השחונה של החלק הקדמי באדום.

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
יצר פקק. סילבס/דני מרון

לאור ישראלוב הייתה אשמה ישירה בשער הראשון וחלקית בשני, אך בכל מקרה, הבלם בן ה-18 הוא אחת מנקודות האור בעונה הנוכחית. הוא התחיל את העונה עם פציעה שהשביתה אותו למספר חודשים, וכשחזר וקיבל הזדמנות לקח אותה בשתי ידיים לפני שחקנים כמו אנטואן קונטה וסתיו למקין. הוא איבד ביטחון אחרי השער הראשון וזה השפיע בעוד מספר מצבים, אבל זה טבעי לשחקן בן 18. הפועל תל אביב עוד תיהנה ממנו לא מעט בעתיד.

הישאם לאיוס, שנכנס למספר דקות, אמור לקבל דקות משמעותיות יותר בטדי בשבוע הבא, כמו גם בן ביטון. עדיין לא ברור אם דור אלו שסובל מקרע קטן בשריר יתאושש ויתלבש. במועדון לא אהבו את הגישה של אנטואן קונטה אתמול ואמרו: "לא במקרה היה רצון להיפטר ממנו כבר בינואר, אבל עד סוף העונה זה מה שיש".

בקבוצה עוסקים גם ברכישה המתקרבת של המועדון. נציג קבוצת הרכישה האמריקאית, דייויד מיינצברג, ינחת בישראל בימים הקרובים להשלמת הפרטים האחרונים של ההסכם. האמריקאים הודיעו בסוף השבוע כי עד מחר יועברו 2 מיליון דולר להשלמת העסקה.

עוד בוואלה!

מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב בחוץ

לכתבה המלאה
אנטואן קונטה שחקן הפועל תל אביב לאחר הרחקתו. דני מרון
"זה מה שיש". קונטה מורחק/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully