וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשדוד הובסה 34:21 מול רמת השרון, ניצחונות לראשל"ציות

האלופה ומחזיקת הגביע שיחקה בסגל חסר והובכה, המוליכה הפועל ראשל"צ גברה 29:31 בחוץ על חולון וגם המדורגת שנייה השיגה 25:32 בהרצליה

הסיבוב השני בשלב הבתים בליגת ווינר בכדוריד נפתח היום (שישי). אחרי הניצחון המרשים של הפועל אשדוד בחצי גמר גביע המדינה על מוליכת הליגה הפועל ראשון לציון, ה'אפטר פארטי' האשדודי היה היום סיוט אחד גדול. לאלופה ולמחזיקת גביע המדינה היו נסיבות מקלות והיא חסרה את מרבית שחקני ההרכב בגלל פציעות,אבל את סגנית האלופה רמת השרון זה לבטח לא עניין, ואחרי שהוליכה בשיא ב-15 שערי הפרש - היא חתמה עם ניצחון 21:34. אשדוד כבר עם הפסד ליגה חמישי העונה, במקום החמישי (השתיים עוד יפגשו למשחק השלמה ברמת השרון ב-20 במרץ).

מכבי ראשל"צ, השנייה בטבלה, שאף היא ניצחה ביום שלישי את נס ציונה והעפילה לגמר גביע המדינה, סיפקה משחק טוב בהרצליה וניצחה 25:32. מכבי ראשל"צ תארח במחזור הקרוב ביום רביעי את הפועל אשדוד. הפועל ראשל"צ המוליכה יכולה לפחות לחתום את סוף השבוע בחיוך. היא ניצחה בחולון 29:31, אחרי רצף של תוצאות לא טובות (הפסד להרצליה, תיקו באשדוד בשני משחקי הליגה הקודמים, וכאמור ההדחה בחצי גמר גביע המדינה). חולון נותרת במקום השישי בבית העליון.

לידור פסו, שחקן הפועל ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
לידור פסו חזר לראשונה לאולם בחולון בו גדל/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

בבית התחתון, דרמה משוגעת בין סוגרת הטבלה הפועל רמת גן לנס ציונה הסתיימה ב-40:40 - שיא כיבושים העונה במשחק בליגת ווינר. לרמת גן (3 נק') כבר אין סיכוי מעשי לשרוד (היא במינוס 9 נק' מקרית אונו שבמקום העשירי), אבל היום היא בהחלט פספסה ניצחון לאחר שהוליכה במחצית הראשונה ביתרון של 7 שערים. אס"א ת"א פספסה הזדמנות טובה להתקרב לנס ציונה, כשנוצחה בביתה מול הפועל קרית אונו 33:30. קרית אונו מתחילה להתקרב לאיזור המאבק על הפליאוף. המפגש שנדחה בין הפועל חבל אילות למכבי קרית מוצקין ל-13 במרץ ישלים את המחזור.

המחזור השביעי כאמור ייערך ביום רביעי - ובמרכזו יפגיש את השתיים שישחקו בגמר גביע המדינה - מכבי ראשל"צ והפועל אשדוד. לאחריו הקבוצות ייצאו לפגרת משחקי נבחרת ישראל מול אסטוניה במוקדמות אליפות אירופה (ב-9 במרץ בטאלין, וב-12 במרץ משחק הגומלין בת"א).

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully