וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינת: "חשבנו שהזריקה של בר תיכנס, אבל לא בגלל זה הפסדנו"

24.2.2023 / 16:43

לאחר שהנבחרת נכנעה 97:95 לפינלנד, פירגן הפורוורד לטימור שהצטיין וגם לנועם יעקב שערך בכורה: "לפניו עתיד ורוד". זילברשטיין: "גאה בחבר'ה, שיחקו עם המון תשוקה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.2/ספורט1

נבחרת ישראל אמנם נותרה ללא שום סיכוי להעפיל לאליפות העולם בכדורסל עוד לפני המשחק היום (שישי) נגד פינלנד, אבל המאמן הזמני נדב זילברשטיין והשחקנים ממש לא ציפו לאבד יתרון דו ספרתי ולהפסיד בתום הארכה 97:95 לנבחרת פינלנד במשחק שנערך באולם הדרייב אין בתל אביב.

זילברשטיין הודה בסיום: "אני מאוד מאוכזב, כי שיחקנו יוצא מן הכלל במשך שלושה רבעים. היו לנו המון דקות עם התקפה יוצאת מן הכלל. אני גאה על מה שהחבר'ה עשו פה בימים לפני המשחק, הם היו מאוד נחושים והיה חשוב להם. שיחקנו עם המון תשוקה וזה בסיס טוב למה שאנחנו רוצים לעשות הלאה. אני יותר מגאה באיך שהנבחרת שיחקה. מה היה חסר? היה חוסר תיאום של קבוצה חדשה, 2-3 זריקות רעות וקצת בלבול הגנתי, אולי גם 3-4 שריקות".

על נועם יעקב שערך הופעת בכורה מוצלחת: "ראיתי הרבה שחקנים גדולים שבאים לנבחרת ונותנים הצגה במשחק הראשון. מה שמאוד יפה אצלו זהוא כל הזמן בשליטה, יודע מה הוא רוצה לעשות ומאוד בוגר".

בר טימור. דני מרון
היכולת שלו לא הספיקה. טימור/דני מרון

בר טימור שקלע 27 נקודות, אבל גם החטיא שלשה עם הבאזר לסיום ההארכה, אמר: "ניסיתי להעיף את הכדור כמה שיותר מהר בזריקה האחרונה, וזה ממש מבאס. הרגשנו ממש טוב בימים האחרונים ומאוד רצינו לנצח וליהנות ביחד. הצלחנו כמעט בהכל, אבל אחר כך הם העלו קצב ועבדנו קשה יותר. היכולת לא מנחמת אותי, מכירים אותי ויודעים שאני תמיד רוצה לנצח".

על יתרון שיא של 16 נקודות שלא הספיק: "הם החטיאו זריקות יחסית פנויות ואחר כך עשו כמה סלים גדולים. אסור לדבר על השופטים ואז מדברים עליהם, אז גם היו כמה שריקות גבוליות. לא יודע, זה מבאס מאוד".

השינויים שעוברת הנבחרת בתקופה האחרונה: "באנו ליהנות מהשבוע הזה, יש כאן שילוב של חבר'ה מנוסים וצעירים והייתה אווירה מדהימה, חבל".

תומר גינת הוסיף לדברי חברו: "שיחקנו טוב מאוד בהגנה במשך שלושה רבעים, אבל ברבע האחרון ובהארכה איבדנו ריכוז, נתנו להם את השלשות שהם רוצים. זו ממש הרגשת פספוס וזה חבל, כי הרגשנו שאנחנו בשליטה. חשבנו שהזריקה של בר טימור תיכנס, אבל זו זריקה קשה מאוד ולו היה משחק ענק - לא הפסדנו בגלל הזריקה הזו".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
נועם יעקב, נבחרת ישראל. דני מרון
בכורה מוצלחת. נועם יעקב/דני מרון

על נועם יעקוב אמר גינת: "הוא ילד מוכשר ואין לי ספק שיש לו עתיד ורוד".

המאמן הפיני לאסי טובי סיכם מנגד: "מגיע כבוד לישראל, הם באו עם רוח למרות שהבית נגמר, עם מאמן חדש, הם באו עם גאווה לשחק בשביל המדינה שלהם. לקח לנו זמן להיכנס למשחק, אבל זה לא הפעם הראשונה שאנחנו ממשיכים להאמין למרות שאנחנו בפיגור גדול. אני גאה כי לא קל לנצח כאן. מחר כשנהיה שוב בהלסינקי נתאמן על זריקות העונשין. ביקשתי מהשחקנים שישחקו עם גאווה, שיתחילו להראות קצת אומץ, והם הראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully