וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לקבוצות? משרד הספורט קיבל תוספת תקציב משמעותית

הממשלה אישרה את תקציב משרד הספורט לשנתיים הקרובות, שכולל תוספת תקציבית של מיליארד שקלים. תקציבי הסכמי השיווק לקבוצות יוכפלו

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיע לסיכום עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על תקציב משרד התרבות והספורט לשנים 2023-2024. אישור התקציב עשוי לטמון בחובו בשורה לספורט הישראלי, משום שהמשרד קיבל תוספת תקציבית של מיליארד שקלים.

מדובר בגידול התקציבי הגבוה ביותר בתולדותיו של משרד התרבות והספורט מיום הקמתו.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ. מאור אלקסלסי
הכדורגל הישראלי יקבל משאבים חדשים? יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ/מאור אלקסלסי

כמו כן, סוכם על העברת הטוטו לאחריות משרד התרבות והספורט והכפלת הסכמי השיווק לקבוצות תוך תיאום מלא מול משרד האוצר בנושאים השונים. כאמור, חוק הטוטו יפורסם להערות הציבור ויבוא להצבעה בכנסת לפני אישור תקציב המדינה וכל זאת לאור ההגדלה התקציבית המשמעותית שניתנה למשרד.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "אני גאה לעמוד במשימתי הראשונה - להגדיל את תקציב משרד התרבות והספורט בצורה משמעותית וחסרת תקדים. ברוך ה' אנחנו מביאים לעידן חדש בעולמות התרבות והספורט בישראל. אני מודה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואנשיו ולרוה"מ בנימין נתניהו וכמובן לאגף התקציבים שתמך בבקשתי, אני שמח מאוד שכולם הבינו את החשיבות הגדולה לקידום עולם התרבות והספורט של כולנו".

מנכ"ל משרד התרבות והספורט כפיר סויסה: "שמח שהצלחנו להביא לגידול משמעותי בתקציב המשרד. מדובר בבשורה גדולה לעולמות התרבות והספורט בישראל. תהיה השקעה גם במצוינות ובהישגיות וגם בקהילה, בפריפריה ובתשתיות. מודה לגורמי המקצוע במשרד והתרבות והספורט ובמשרד האוצר על העבודה המאומצת, לשר מיקי זוהר על האמון, ועל התשוקה שלו לתרבות וספורט שבזכותה תקציב המשרד גדל בצורה כזו"/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully