וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר באיירן על הכוונת של ליברפול, פיקפורד האריך חוזה באברטון

האדומים בעקבות חראפנברך שעשוי לשקול את עתידו בבוואריה אם לא יקבל יותר דקות. שוער הנבחרת אנגליה לא נרתע ממאבקי ההישרדות של היריבה העירונית וחתם עד 2027

תקציר: ניוקאסל - ליברפול 2:0/ספורט1

יממה לפני שהן חוזרות לכר הדשא לעוד מחזור פרמיירליג, שתי הקבוצות של העיר ליברפול עלו היום (שישי) לכותרות. אברטון, שרחוקה רק נקודה אחת מהקו האדום ומסובכת במאבקי ההישרדות, הודיעה כי שוערה ג'ורדן פיקפורד חתם על חוזה ארוך טווח עד 2027.

השוער הראשון של נבחרת אנגליה החליט לקשור את עתידו לטופיז ולא נרתע מהמצב המסובך של הקבוצה בטבלה. אם יישאר עד לתום החוזה, פיקפורד בן ה-28 ישלים עשור בצד הכחול של ליברפול.

"התמיכה שקיבלתי כאן מאז שהגעתי בגיל 22 הייתה כל כך חשובה לי ולמשפחתי", אמר פיקפורד, "העונות האחרונות לא הסתיימו כפי שרצינו, אבל עכשיו יש לנו מאמן (שון דייץ') שאני מאמין שיוביל אותנו לכיוון הנכון ויעלה אותנו בטבלה. אני רוצה לבנות כאן מורשת ושיזכרו אותי כאחד השוערים הגדולים ששיחקו באברטון".

בינתיים, בצד האדום של העיר ממשיכים לאסוף את השברים מה-5:2 לריאל מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר האלופות. לאור התוצאות המאכזבות גם במסגרת המקומית, בליברפול מבינים כי אין מנוס משינוי גדול בסגל לקראת העונה הבאה. השם הבולט לחיזוק הקישור הוא כמובן ג'וד בלינגהאם, אך ב"ספורט1" הגרמניה דווח כי האדומים לוטשים עיניים גם לקשר אחר מהבונדסליגה.

ליברפול עוקבת אחרי מצבו של קשר באיירן מינכן, ריאן חראפנברך, שממעט לקבל דקות מאז שהצטרף בקיץ מאייאקס. לפי הדיווח, האנגלים יצרו קשר עם סביבתו של ההולנדי בן ה-20, אולם בינתיים לבאיירן אין כוונה למכור אותו. עם זאת, חראפנברך עשוי לשקול את עתידו בבוואריה אם לא יקבל יותר דקות. עד כה העונה ערך הקשר 22 הופעות בכל המסגרות, אך רק ארבע מתוכן היו כשחקן הרכב.

בימים האחרונים דווח כי יורגן קלופ יעדיף שהמועדון ישקיע למעלה מ-100 מיליון יורו ברכישת בלינגהאם מאשר להשתמש בסכום הזה כדי לצרף שניים או שלושה שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully