וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמא מיה, די מריה!": באיטליה היללו אחרי השלושער וההעפלה

שני הניצחונות היחידים של יובנטוס באירופה שייכים לארגנטינאי, שהדהים את אלגרי בשער ענק והודה לאחר ה-0:3 על נאנט בליגה האירופית: "אני יודע שהיו ביקורות"

תקציר: נאנט - יובנטוס 3:0/ספורט1

די מופרך יהיה לומר שזאת עונה מוצלחת מבחינת יובנטוס, אבל לאנחל די מריה בהחלט הולך מצוין. בשבוע שעבר חגג הארגנטינאי 35, ונראה שהוא רק משתבח עם הזמן. בליגת האלופות הוא היה מנקודות האור הבודדות של הגברת הזקנה לפני ההדחה, מפגרת המונדיאל הוא כמובן חזר כאלוף לאחר שכבש לזכות נבחרת ארגנטינה בגמר הגדול נגד צרפת, ואמש (חמישי) הוא העלה את הקבוצה מטורינו במו רגליו לשמינית גמר הליגה האירופית, עם שלושער ראשון במדים השחורים-לבנים שהוביל לניצחון 0:3 בחוץ על נאנט, והשכיח את ה-1:1 הפושר באיטליה במשחק הראשון.

די מריה, שהבקיע כבר בדקה החמישית את השער היפה ביותר מבין השלושה ואחד המרהיבים בקריירה שלו בכלל, הפך לשחקן יובנטוס הראשון שמרשית שלושער במשחק חוץ במפעל אירופי מאז פיליפו אינזאגי בהמבורג בספטמבר 2000. הוא גם השחקן הכי מבוגר שכובש שלושה שערים במשחק ליגה אירופית מאז זלאטן איברהימוביץ' ב-2017 במדי מנצ'סטר יונייטד. כזכור, מוקדם יותר העונה הוא בישל את שלושת השערים בניצחון הביתי 1:3 על מכבי חיפה, כך שלמעשה הוא חתום באופן כמעט בלעדי על שני הניצחונות היחידים של קבוצתו באירופה העונה.

בכותרת העיתון "גאזטה" היללו אותו במשחק המילים "אווה די מריה", באזכור לתפילה הקתולית שנועדה לבקש ישועה מאלוהים. ב"קוריירה דלו ספורט" הלכו על "אטרייה ויראלית" בגלל הכינוי של השחקן הכנף, וב"טוטוספורט" פשוט התפעלו: "מאמה מיה, די מריה!".

אנחל די מריה, שחקן יובנטוס. רויטרס
איזו הצגה. די מריה חוגג/רויטרס

המאמן מסימיליאנו אלגרי התקשה להישאר אדיש לביצוע האדיר של הארגנטינאי בשערו הראשון, ולאחר המשחק הוא החמיא: "הוא אלוף, שונה מהאחרים. הכל בא לו בקלות, הוא מרים את הרמה של כל הקבצה והשאר מרגישים רגועים יותר בנוכחותו. הוא רואה דברים שאחרים לא יכולים לראות. די מריה בקטגוריה של האלופים באמת", אמר ל"סקיי איטליה".

די מריה עצמו לא הסתיר ששמע את הביקורות נגדו בחודשים הראשונים ביובנטוס, על כך שהוא מפוקס יותר בנבחרת מאשר בקבוצה: "אני יודע שהייתה ביקורת והרגשתי רע כי אני יודע שהייתי יכול לתת יותר. לקח לי קצת זמן להיכנס לכושר, ואז הייתה לי נסיגה בגלל הפציעה. לא היה לי קל ברמה הפסיכולוגית, אבל אני שמח עכשיו. הליגה האירופית חשובה לנו מאוד, חיכיתי זמן רב להזדמנות כזו במדים של יובה. אני מנסה לעזור לקבוצה, התוצאה הזו משמעותית מאוד לעונה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully