וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה המום, לבנדובסקי חוטף: ברצלונה מסכמת "עוד סיוט באירופה"

הקפטן לשעבר התרגז, הפרשנים ביקרו את ההתקפה ובקטלוניה כבר לא מופתעים: "בארסה פשוט לא מסוגלת לנצח במפעלים האירופיים". לפחות חלום הטרבל בחיים, כמו הפנטזיות על קאמבק של מסי: "כולם מחכים לריקוד האחרון"

מנצ'סטר יונייטד מנצחת 1:2 את ברצלונה במסגרת הליגה האירופית ועולה לשמינית הגמר/ספורט1

גם אם תסתיים באליפות ספרד, אולי אפילו עם זכייה בתארים נוספים בזירה המקומית, עונת הקאמבק של ברצלונה תישאר עם כוכבית. ההדחה אמש (חמישי) מהליגה האירופית אחרי ההפסד 2:1 למנצ'סטר יונייטד, חתמה קמפיין אירופי עגום מאוד עבור הקבוצה של צ'אבי, שהחל עם הדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות, והסתיים אמש עם הפסד כואב באולד טראפורד עוד לפני שמינית הגמר של המפעל השני בחשיבותו.

ההפסד וההדחה אמש המשיך את המגמה במועדון, שרושם הישגים דלים מאוד בזירה האירופית בשנים האחרונות. "סיוט באירופה", קראה הכותרת הראשית של "מונדו דפורטיבו" הבוקר, אחרי שהקמפיין של בארסה באירופה הסתיים עם שני ניצחונות בלבד בשמונה משחקים, וגם הם על ויקטוריה פלזן החלשה. ב"קאדנה סר" כתבו ש"אמנם היכולת במפגש הכפול עם יונייטד לא באמת הייתה מסויטת, אבל השורה התחתונה נשארת זהה - ברצלונה פשוט לא מסוגלת לנצח במפעלים האירופיים".

ב"ספורט" הקטלאני ביקרו את שחקני ההתקפה של ברצלונה, בראשות ראפיניה ורוברט לבנדובסקי. "כשמשחקים באירופה, לא מספיק להשקיע מאמץ אלא נדרשת גם יכולת וירידה לפרטים. בזה ראפיניה ולבנדובסקי נכשלו בגדול. זה אולי קצת מפתיע, אבל ההתקפה של ברצלונה בעונה הזאת פשוט לא באמת מאיימת", כתב אחד הפרשנים.

פיקה הגיב אתמול בלייב לתוצאה, ואחרי המשחק תועד כשהוא אומר: "צפיתי במשחק, זו הייתה קריסה, התמוטטות מז***ת".

רוברט לבנדובסקי, ברצלונה. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
"נכשל". לבנדובסקי/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

התגובה של פיקה

ובכל זאת, ברצלונה כבר עם הפנים קדימה להמשך העונה. על פי "אס", "ההדחה לא באמת משנה את התחושות בחדר ההלבשה. הליגה הספרדית וגביע המלך היו בעדיפות עליונה מבחינת ברצלונה מלכתחילה. המטרה היא עדיין להשיג טרבל מקומי. אליפות, גביע, וסופר קאפ. במובן הזה, החלום עדיין בחיים".

חלום נוסף שספק אם הוא ריאלי אבל ממשיך לעורר פנטזיות בקטאלוניה, הוא קאמבק של ליאו מסי. בזמן שהשיחות על הארכת חוזהו של הפרעוש בפ.ס.ז' מתעכבות, בברצלונה ממשיכים לפנטז. אחד העיתונאים המקורבים להנהלת המועדון כתב הבוקר: "החלום של החזרת מסי לברצלונה עדיין קיים. הוא אוהב את המועדון, והדמעות במסיבת העיתונאים בה הודיע על פרידה חדרה עמוק ללב של ז'ואן לאפורטה. הוא זוכר היטב את העוול שנעשה כשבארסה איפשרה לשחקן הגדול בכל הזמנים ללכת סתם כך. כל אוהד של בארסה מפנטז על הריקוד האחרון של מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully