וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' עקץ: "מדר שיחק ככה בגלל ההגנה של ווילבקין"

מאמן פרטיזן אחרי שהישראלי השווה את שיאו ביורוליג: "הוא לא שיחק הרבה במחצית השנייה כי סבל מבעיית עבירות. שמרתי אותו לדקות האחרונות". והיו לו גם טענות לשופטים

ים מדר רשם אמש (חמישי) אולי את משחקו הטוב ביותר במדי פרטיזן - אבל זה לא עזר לה להימנע מהפסד ביתי מתסכל. הסרבים נוצחו 97:94 על ידי פנרבחצ'ה בבית, למרות משחק מצוין של הרכז הישראלי שסיים עם 15 נקודות ו-4 אסיסטים ב-16 דקות בלבד על הפרקט.

מדר פתח את המשחק בסערה, הגיע ל-15 נקודות כבר בהפסקה והשווה את שיא היורוליג שלו, אבל מיעט לשחק אחרי שצבר 3 עבירות מהירות. העיתונאים הסרבים שאלו בסיום את ז'ליקו אוברדוביץ' מדוע מדר שיחק כל כך מעט בהתחשב בתפוקה המרשימה שלו, והמאמן הסביר: "ניסיתי לשמור אותו לדקות האחרונות בגלל בעייית העבירות שלו. אני מקבל את ההחלטות בהתאם לסיטואציה שמתפתחת במשחק".

כשנשאל על המיסמאצ' שפעל לזכות פנר עם ההצבה של נייג'ל הייז דייויס ודיישון פייר בעמדות 3 ו-4, הוא השיב: "באותה מידה צריך לשאול אותי מדוע ים מדר רשם משחק כל כך טוב. זה קרה בגלל שסקוטי ווילבקין שמר עליו. אני מתכוון לומר שכמו שלנו יש חולשות, גם להם יש את החולשות שלהם. ניסינו לנצל אותן".

מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ' מתדרך את ים מדר. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
שמר אותו לסוף. אוברדוביץ' עם מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
ים מדר, פרטיזן בלגרד, מול סקוטי ווילבקין, פנרבחצ'ה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
לא שמר אותו בכלל. ווילבקין מול מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אוברדוביץ' התלונן על השיפוט, וטען שווילבקין (שסיים עם 15 נקודות), קיבל יחס מקל מהשופטים. "הוא ביצע לפחות שתי עבירות שלא נשרקו ברבע האחרון. באופן כללי, היו הרבה שריקות גבוליות שהלכו לטובת פנרבחצ'ה", התלונן המאמן האגדי, בצעד לא אופייני.

אחרי ההפסד, נותרה פרטיזן במקום השמיני בטבלה עם מאזן 13:12, זהה לזה של מכבי תל אביב המדורגת תשיעית ושל ז'לגיריס העשירית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully