וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחים לטן האח: "וינטג' פרגוסון". גרנאצ'ו עקץ את ברצלונה

עודכן לאחרונה: 24.2.2023 / 9:20

שמייכל החמיא למאמן מנצ'סטר יונייטד: "מצאנו את האיש הנכון". ההולנדי חגג את ה"ניצחון הכי גדול שלו בתפקיד", הצעיר חיקה את פדרי הפצוע

מנצ'סטר יונייטד מנצחת 1:2 את ברצלונה במסגרת הליגה האירופית ועולה לשמינית הגמר/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד נקלעה לפיגור בשבוע שעבר בקאמפ נואו, השלימה מהפך ובסופו של דבר חזרה הביתה עם 2:2 נגד ברצלונה בתום המשחק הראשון בקרב על שמינית גמר הליגה האירופית. אמש (חמישי) באולד טראפורד שוב הקטלאנים הובילו, אבל השדים האדומים השיבו במהפך נוסף, שמרו על היתרון עד לסיום ועם 3:4 בסיכום המשחקים חגגו את המשך הקמפיין האירופי.

מרכוס רשפורד הלוהט אמנם לא כבש ונותר על 16 שערים ב-18 משחקים מאז מפגרת המונדיאל - או מאז שעזב כריסטיאנו רונאלדו אם תרצו - והחבורה של אריק טן האח סופרת 14 ניצחונות ב-18 משחקים מאז.

שחקן נוסף שפורח וחוזר להיות המנוע של מנצ'סטר יונייטד בשבועות האחרונים הוא ברונו פרננדש. הפורטוגלי, שלפני המשחק כינה אותו צ'אבי "הבחור הפורטוגלי" בריאיון שהעניק לתקשורת האנגלית, התראיין בסיום והודה: "אנחנו בקבוצה תמיד מאמינים בעצמנו וגם האוהדים מאמינים בנו ודוחפים אותנו לכל אורך העונה. בעבר מנצ'סטר יונייטד השיגה תוצאות מדהימות ואני שמח שעשינו זאת פעם נוספת".

על הפנדל המפוקפק שנפסק לזכות ברצלונה בפתיחה בטענה שהוא הכשיל את באלדה, אמר הפורטוגלי: "אני חושב שזה היה רך מדי. שנינו ניסינו להגיע לכדור והשתמשנו בידיים, אבל אני לא רוצה להגיב לכך כי אני יכול להיענש. השופטים תמיד צודקים".

ברונו פרננדש, קשר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יונייטד בשמינית הגמר. ברונו פרננדש/רויטרס

לדבריו הוסיף המאמן המנצח טן האח: "אני רוצה להתרכז עכשיו רק בגמר גביע הליגה נגד ניוקאסל ביום ראשון, לא מעניין אותי את מי נפגוש בשלב הבא בליגה האירופית. אני חושב שיש לנו בקבוצה שחקנים שיש להם גם אישיות נהדרת כמו רפאל וראן, ליסנדרו מרטינס, קאסמירו כמובן, אפילו המגנים רצים כל הזמן במטרה להשיג את התוצאה הרצויה וגורמים לכולם סביבם להאמין גם כשהקבוצה בפיגור בגלל פנדל זול שנשרק נגדנו".

המאמן ההולנדי גם הסכים לטענה כי הניצחון על ברצלונה הוא הגדול ביותר שלו מאז הגיע לתיאטרון החלומות: "היו לנו ניצחונות יפים, למשל נגד ליברפול וארסנל. עברנו בשני משחקים את המוליכה הספרדית שמקדימה את ריאל מדריד בשמונה נקודות, וראינו את ריאל השבוע. אם אתה מצליח לנצח אותם אז כן, זה הניצחון הכי גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
"הניצחון הכי גדול העונה". טן האח/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

המהפך שחולל טן האח במועדון מזכיר נשכחות גם לשחקני העבר של השדים האדומים, ושוער העבר פטר שמייכל שיבח: "לקחו עשר שנים להגיע לרגע הזה, הכל יכול לקרות העונה. מנצ'סטר יונייטד יכולה לסיים עם הכל וגם עם כלום, אבל רואים התקדמות. אריק טן האח התמודד עם כל סיטואציה כמו שמאמן טוב צריך, הוא כמו וינטג' סר אלכס פרגוסון, מצאנו את האיש הנכון".

אוון הארגריבס, שגם כן שיחק ביונייטד תחת פרגוסון, הוסיף: "זה מרגיש שהכל השתנה, האווירה, היכולת. ההרגשה הרבה יותר חיובית ונותנת ביטחון, טן האח שינה את המועדון, על זה חלמו".

החגיגה והעקיצה של גרנאצ'ו

מי שחולל מיני סערה היה שחקנה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, אלחנדרו גרנאצ'ו. הארגנטינאי בן ה-18 צייץ תמונה שלו חוגג בסיום ורשם: "הקבוצה הגדולה עברה לשלב הבא". בתמונה נראה גרנאצ'ו מבצע תנועה של מביט במשקפת, כמעין עקיצה וחיקוי של קשר הבלאוגרנה פדרי, שנוהג לחגוג כך. כזכור, פדרי נפצע במשחק הראשון בין הקבוצות בשבוע שעבר ונעדר מהגומלין באולד טראפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully