וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטקס הודה: "ברצלונה חייבת ללמוד איך לשחק באירופה"

הקטלאנים הודחו גם מהליגה האירופית, וסיימו את דרכם במפעלים היבשתיים עם שני ניצחונות בלבד שניהם על ויקטוריה פלזן. צ'אבי: "עם פדרי וגאבי זה היה נראה אחרת"

מנצ'סטר יונייטד מנצחת 1:2 את ברצלונה במסגרת הליגה האירופית ועולה לשמינית הגמר/ספורט1

ברצלונה אמנם נראית בדרך הבטוחה לאליפות בספרד אחרי ארבע שנים, אבל בזירה האירופית היא סיימה אמש (חמישי) עונה מזוויעה. הבלאוגרנה שהודחו מליגת האלופות כבר אחרי שלב הבתים, הפסידו אתמול 2:1 למנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד וסיימו את דרכם גם בפלייאוף הליגה האירופית אחרי 4:3 בסיכום המשחקים.

בסך הכול החבורה של צ'אבי ערכה השנה שמונה משחקים באירופה והשיגה בהם שני ניצחונות בלבד, שניהם על ויקטוריה פלזן. היא הפסידה לבאיירן מינכן פעמיים ונגד אינטר ומנצ'סטר יונייטד רשמה תיקו והפסד.

רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה. רויטרס
מאזן עלוב באירופה. לבנדובסקי עם דה יונג/רויטרס

"אנחנו הרבה יותר טובים מאשר בעונה שעברה", ניסה צ'אבי להתנחם, "אנחנו חייבים לבקר את עצמנו וללמוד כדי להשתפר, אנחנו לא מרוצים - אבל אנחנו הרבה יותר חזקים מאשר בעונה שעברה. פגשנו העונה קבוצות חזקות וננסה שוב באירופה בעונה הבאה".

המאמן הוסיף: "מנצ'סטר יונייטד מאוד חזקה מבחינה פיזית. השער הראשון שלה שקבע 1:1, פגע בנו. היו לנו הזדמנויות לפני כן לעלות ל-0:2 והחמצנו. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד, אבל השנייה לא כל כך. זו אכזבה גדולה כי הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות דברים, אבל שיחקנו נגד יריבה חזקה. עם פדרי וגאבי הערב אני חושב שהדברים היו נראים אחרת".

סרג'יו בוסקטס היה קצת יותר ישיר ממאמנו. "אנחנו חייבים ללמוד איך לשחק באירופה", אמר הקשר הוותיק, "אנחנו חייבים לבקר את עצמנו ולהבין שאולי זה היה גדול עלינו. הפסדנו והודחנו, אבל אני לא חושב שזה ישפיע עלינו בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully