וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "היו מחדלים בהגנה, מצפים מהשחקנים להיות במקום אחר"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-82:90 על באיירן מינכן: "היינו נאיביים. אי אפשר לשלוט בזה שכדורים לא נכנסים, אבל כן אפשר לשלוט בריבאונד, לדעת לתת את העבירה הנכונה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 23.2/ספורט1

מכבי תל אביב שבה למאזן חיובי ביורוליג בזכות ניצחון ביתי הערב (חמישי) 82:90 על באיירן מינכן. הצהובים פיגרו לכל אורך המשחק, בשיא נקלעו לפיגור דו ספרתי של 11 נקודות, אבל לורנזו בראון (25 נקודות ו-6 אסיסטים) ו-ווייד בולדווין (15 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) השתלטו על העניינים והובילו את המהפך הצהוב.

עודד קטש ממש לא אהב את אשר התרחש על הפרקט בהיכל ביד אליהו הערב ובסיום אמר: "היינו נאיביים, לא נתנו עבירות שהיו לנו ואלו דברים שאנחנו מנסים להשתפר בהם וללמוד. אחריות אישית של כל אחד? אנחנו כצוות מצפים מהשחקנים להיות במקום אחר, לדעת את החשיבות. אי אפשר לשלוט בזה שכדורים לא נכנסים, אבל כן אפשר לשלוט בריבאונד, לדעת לתת את העבירה הנכונה. היו לנו מחדלים בשמירה".

המאמן המשיך: "ב-27 הדקות הראשונות לא היינו אגרסיביים, לא השתמשנו בחוכמה בעבירות שלנו. לא היינו עקביים במה שאנחנו עושים. אני שמח שמצאנו את הדרך להפוך את המשחק ולהשיג ניצחון. היינו צריכים לעשות משהו מיוחד בסוף ומצאנו את הדרך, חייבים לשפר את זה. אין לנו בעיה של גישה או אופי, לפעמים אנחנו מעט נאיביים או חסרי ניסיון ברמות האלה. יש שחקנים שזו שנה ראשונה שלהם ראשונה ביורוליג".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
דורש משחקניו יותר אחריות. קטש/דני מרון

המאמן המפסיד, אנדראה טרינקיירי: "ברכות למכבי. היינו נהדרים במשך 32 דקות והרבע האחרון עלה לנו במשחק, שיחקנו הגנה נהדרת במשך שלושה רבעים, הנענו את הכדור היטב, שיחקנו כמו קבוצה. אני מאמין שכמה מהלכים גדולים של בראון, קולסון, עלו לנו במשחק, אבל בלי שני שחקנים מרכזיים כמו רוביט ולוצ'יץ' עשינו משחק טוב מאוד, אני מאוכזב כי יכולנו להוציא יותר".

האיטלקי הוסיף: "היו לנו הרבה מאוד פציעות העונה, אני גאה בקבוצה שלי שמשחקת ככה עם שחקנים שלא שיחקו ביורוליג עד העונה. הליגה הזאת משוגעת, אין ליגה שפחות מ-50 אחוזים מהקבוצות מגיעות לפלייאוף, זה משוגע. שיחקנו חזק הערב, כל מי שהיה על המגרש נתן הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully