וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראנדט העלה את בורוסיה דורטמונד לפסגה, לייפציג נכנסה לטופ 4

ניצחון שביעי ברציפות לצהובים-שחורים עם 0:1 על הופנהיים ומונס דאבור שלא שותף. השוורים גברו 1:2 על איינטרכט פרנקפורט משערים של ורנר (6) ופורסברג (40), סו (61) רק צימק

תקציר: הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 1:0/ספורט1

המחזור ה-22 בבונדסליגה המשיך הערב (שבת) עם הניצחון של בורוסיה דורטמונד שעלתה, לפחות זמנית, לפסגת הטבלה עם 0:1 על הופנהיים של מונס דאבור שלא שותף. ר.ב. לייפציג התקרבה לחבורת הצמרת עם 1:2 יקר מול איינטרכט פרנקפורט.

יוליאן בראנדט בורוסיה דורטמונד. GettyImages
נגיחה שעשתה את ההבדל והעניקה מקום ראשון. בראנדט/GettyImages

הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 1:0

שישה ניצחונות משישה מחזורים מאז פגרת המונדיאל הקפיצו את דורטמונד מהמקום השישי למקום השני בטבלת הליגה הגרמנית, כשהיא בשוויון עם באיירן מינכן ואוניון ברלין במאזן הנקודות ועומדת על רצף של שמונה ניצחונות בכל המסגרות. זה בדיוק ההפך מ"יריבה בהזדמנה" עבור הופנהיים, שלא ניצחה בליגה כבר 11 מחזורים (מאז ה-14 באוקטובר), צברה נקודה בלבד אחרי הפגרה ועומדת על שישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים בכל המפעלים.

דאבור, שלא שותף בשני המשחקים האחרונים למרות שהוא עדיין מוביל את טבלת הכובשים בהופנהיים בצוותא עם אנדריי קרמאריץ' וכריסטוף באומגרטנר, כשלכל אחד חמישה שערי ליגה העונה, הפעם נשאר על הספסל, לא שותף וראה את יוליאן בראנדט (43) נוגח פנימה את היתרון של הצהובים-שחורים אחרי הרמה טובה של מרקו רויס. בדקה ה-57 שער של מריוס וולף נפסל בעקבות עבירה במהלך שהוביל לשני של דורטמונד. האורחת הצליחה לשמור על יתרון המינימלי עד הסיום ועלתה לפסגה על חשבונה של באיירן מינכן שתפגוש לקרב צמרת על הפסגה את אוניון ברלין בהמשך המחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. רויטרס
עלו לטופ 4. שחקני לייפציג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - איינטרכט פרנקפורט 1:2

בטרם רשמה 1:1 ביתי נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות אתמול, הקבוצה של מרקו רוזה חזרה לנצח בליגה בשבת האחרונה עם 0:3 על וולפסבורג, אבל 5 הנקודות ששמטה לפני כן היו מציבות אותה בפסגה ערב המחזור הקרוב, אם לא הייתה מועדת. נגד יריבת נאפולי בליגת האלופות, השוורים עשו את העבודה ועלו, לפחות זמנית, לקמום הרביעי בטבלה על חשבון פרייבורג. טימו ורנר (6) העלה את לייפציג ליתרון עם סיומת נהדרת מתוך הרחבה, ובדקה ה-40 מצא את אמיל פורסברג שכבש בקלות. למחצית השנייה האורחת עלתה עם אנרגיות חדשות, ובדקה ה-61 ג'יבריל סו החזיר את פרנקפורט לעניינים עם שער לפינה של יאניס בלאסוויץ'. האורחת ניסתה להשוות בדקות שנותרו, אבל לייפציג הצליחה לנקום על התבוסה 4:0 בסיבוב הראשון ועלתה למקום הרביעי.

משחקים נוספים:

פ.צ. קלן - וולפסבורג 2:0
לוולפסבורג: יאניק גרהארדט (4), מקסימיליאן ארנולד (68)

הרטה ברלין - אוגסבורג 0:2
להרטה ברלין: מרקו ריכטר (61), דודי לוקבאקיו (70)

ורדר ברמן - בוכום 0:3
לורדר ברמן: ניקלאס פולקרוג (29), ניקלאס שמידט (43), מרווין דוקש (59)

שאלקה - שטוטגרט 1:2
לשאלקה: דומיניק דרקסלר (10), מריוס בוטלר (40). לשטוטגרט: בורנה סוסה (63)

ביום ראשון יגיע תורה של האלופה באיירן מינכן לעלות לשחק, בקרב צמרת מרתק מול אוניון ברלין באליאנץ ארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully