וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאיל ברקוביץ' מגיע לממלכה של לירן שכנר

כדורגלן העבר הפופולרי ומגיש "אופירה וברקו" ינחה ב-15 במרץ ערב שכולו כדורגל יחד עם המגיש של "סערה בממלכה" לירן שכנר. איפה, איך וכמה? כל הפרטים

המופע של איל ברקוביץ' ולירן שכנר. יחצ,
איל ברקוביץ' ולירן שכנר/יחצ

לראשונה על הבמה, איל ברקוביץ' פוגש את שדרן הספורט לירן שכנר במופע ספורט סוער ומרתק, עם כל הסיפורים המעניינים מאחורי הקלעים של ממלכת הכדורגל. ברקוביץ' ושכנר יעלו במועדון רידינג 3 ב-15 במרץ מופע ספורט ראשון מסוגו, בשיתוף הקהל, הכולל משחק כדורגל בשידור חי, והפעם: ריאל מדריד - ליברפול, בשמינית גמר ליגת האלופות.

בתפריט: הרגעים הדרמטיים על הדשא, הסיפורים הפיקנטיים מחדר ההלבשה, החוויות המצחיקות בין המשחק לאימון, השערוריות הגדולות מאחורי תכנית הטלוויזיה, מאבקי האגו בין הכוכבים, המתח בין שדרים, בעיטה לפרצוף, התפוצצות בשער אליפות ועוד.

לברקוביץ' - כדורגלן העבר האגדי, פרשן הספורט ומגיש תכניות הרדיו והטלוויזיה הפופולאריות אופירה וברקוביץ' - זהו מופע ראשון על הבמה. שכנר, מגיש בשנים האחרונות את תכנית הטלוויזיה והרשת "סערה בממלכה", (המשודרת בערוצי ספורט1) בה הוא מארח אנשי ספורט וידוענים חובבי ספורט - פוליטיקאים, אמנים ועיתונאים.

"המופע של אייל ברקוביץ' בממלכה של לירן שכנר" הוא פרי שיתוף פעולה של השניים עם אתר החוויות toMix - המציע תוכן מקורי ושילובים ייחודיים ליצירת חוויות חד-פעמיות.

  • מתי? 15.3.23, 20:30
  • איפה? רידינג 3, ת"א
  • מחיר: 195 שקל (כולל כוס בירה)
  • כרטיסים: בלעדי באתר toMix

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully