וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי "פומה" יתארחו במשחק של מכבי תל אביב

בין היתר הגיעו לישראל המנכ"ל מקס סטייגר והמעצב הראשי דב מקניל, שישהו בהיכל מנורה מבטחים בהתמודדות עם באיירן מינכן. קבוצת אירני השיקה חנות קונספט ייחודית עם PUMA

אנשי מכבי תל אביב עם נציגי פומה. יחצ,
אנשי מכבי תל אביב עם בכירי פומה/יחצ

בכירי חטיבת הכדורסל של פומה, שהגיעו לישראל מבוסטון, נמצאים בעיצומו של ביקור שיגיע לשיאו במשחק הערב מול באיירן מינכן בהיכל. בין היתר הגיעו לישראל המנכ"ל מקס סטייגר והמעצב הראשי דב מקניל.

במהלך הביקור, הם צפו באימון של מכבי תל אביב ולאחר מכן נפגשו עם השחקנים והצוות על מנת לקבל פידבקים על הציוד העונתי, נפגשו עם יו"ר המועדון שמעון מזרחי, המנכ"ל עדלי מרכוס, מנהל הקבוצה עמי ביטון, ומנהל המרצ'נדייז והאי-קומרס אייל עבדי. המשלחת שלוותה ע"י מנהל השיווק בקבוצת אירני אסף עשור, ביקרה בחנות הרשמית, לאחר מכן סיירה בהיכל המכבים וקיבלה סקירה על ההסטוריה המפוארת של המועדון ולבסוף ביקרה בתא הצפייה של "פומה" בהיכל, שם ישהו גם במשחק הערב.

פומה בישראל. רפי דלויה,
פומה בישראל/רפי דלויה

קבוצת אירני וענקית אופנת הספורט PUMA השיקו חנות קונספט ייחודית בקניון רמת אביב PUMA SELECT המציגה את הקולקציות הגבוהות ביותר של PUMA ושת"פ מיוחדים המגיעים לחנות זו בישראל, והכריזו על המשך שיתוף הפעולה עם שגרירת המותג הגלובלית נועה קירל. אורח הכבוד שהגיע להשקה החגיגית הוא מקס סטייגר, מנכ"ל PUMA HOOPS ארה"ב. באירוע השתתפו: אייל ברקוביץ', אבי נמני, צביקה שרף, עוז בלייזר, רותם ישראל.

כחלק מפתיחת חנות הקונספט, קבוצת אירני קיבלו את האישור המיוחד לייבא את הקולקציות האקסקלוסיביות ביותר של המותג הנמכרות ב-80 חנויות בעולם בלבד - ליין CREAM אשר מציג קולקציות פרוגרסיביות עם מעצבי על כמו ג'ון אמברוז, רואיג'י ועוד. PUMA הוא מותג הספורט השלישי בגודלו בעולם.

המותג מפעיל 3 חנויות דגל בישראל ומציג שיתופי פעולה מרשימים עם נועה קירל, קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בכדורגל. נועה קירל, שגרירת PUMA הבינלאומית בישראל, נמצאת ברשימת שגרירים בינלאומית מרשימה ביותר ביניהם גם ניימאר, הראפר גיי-זי, כוכב ה NBA לאמלו בול, דוגמנית העל וויני הארלו ורבים אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • פומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully