וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני האירוע הגדול: מיני מרתון פלייטיקה תל-אביב - מרוץ לילדים וילדות יצא לדרך

האירוע הפותח של מרתון פלייטיקה תל-אביב: כמיטב המסורת, המיני מרתון פלייטיקה תל-אביב - מרוץ הילדים והילדות, יצא לדרך ופתח את אירועי המרתון. האירוע התקיים בסימן 40 שנה ל"צבי הנינג'ה" בשיתוף ניקלודאון

מיני מרתון תל אביב. רונן טופלברג,
מיני מרתון תל אביב/רונן טופלברג

כמיטב המסורת, יצא היום (ד', 22 בפברואר) לדרך המיני מרתון פלייטיקה תל-אביב - מרוץ לילדים וילדות, אירוע הפתיחה של מרתון פלייטיקה תל-אביב 2023. במסגרת המיני מרתון הוזנקו היום שלושה מקצים בגבעת המופעים בפארק גני יהושע: מקצה 400 מטרים לגילאי 5-14 לילדים עם צרכים מיוחדים, מסלול 800 מטרים לגילאי 5-8 ומסלול 1.2 ק"מ לגילאי 9-12. אירוע המיני מרתון כלל הפנינג צבעוני בשיתוף עם ניקלודאון לציון 40 שנים ל"צבי הנינג'ה".

יו"ר מועצת עיריית תל אביב-יפו ומחזיק תיק הספורט, ליאור שפירא: "שמחתי מאד לראות כאן את מאות הילדות והילדים הנרגשים שבאו להשתתף במיני מרתון. מרוץ הילדים והילדות מספק הזדמנות נהדרת עבורם להרגיש כמו הגדולים, ומעודד אותם בעתיד לקחת חלק בחגיגת הספורט הגדולה בישראל גם בעתיד. נתראה ביום שישי עם הגדולות והגדולים במרתון פלייטיקה תל-אביב!"

מיני מרתון תל אביב. רונן טופלברג,
מנה ראשונה. המיני מרתון/רונן טופלברג

ביום שישי הקרוב, 24 בפברואר, יתקיים מרתון פלייטיקה תל-אביב 2023, אירוע הספורט המוביל והגדול בישראל. האירוע יתקיים ביוזמת עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת "כפיים", בהשתתפות מעל 40,000 רצות ורצים הצפויים לקחת חלק באחד מששת המסלולים האורבניים העוברים ברחבי העיר: המרתון (42.195 ק"מ), חצי המרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ ומרוץ אופני יד. מקצה מיני מרתון לילדים יתקיים ביום רביעי, 22 בפברואר (800 מטר ו-1.5 ק"מ). המקצים של מרתון פלייטיקה תל-אביב מוזנקים ומסתיימים בשדרות רוקח, בין גני יהושע למרכז הירידים.

במוקד האירוע, האתלטית הישראלית הבכירה, לונה צ'מטאי סלפטר, תשתתף במרתון ותוביל לראשונה את הניסיון לשבור את שיא העולם לנשים על כביש במקצה ה-10 ק"מ בו תשתתף. השיא עומד כיום על 30:01 דקות ונקבע בגרמניה על ידי הרצה אגנס גבט. אתגר שבירת השיא העולמי מציב את מרתון פלייטיקה תל-אביב 2023 בשורה אחת עם אירועי הספורט הבינלאומיים המובילים ומחזק את מעמדו כמוקד תחרותי לרצים מהארץ והעולם. למרתון הקרוב נערכו צוותים מטעם איגוד האתלטיקה הישראלי והעולמי על מנת להבטיח שמירה על כל התקנות הנדרשות.

בנוסף, מארגני המרתון הציבו השנה למטרה להיות מהמרתונים הירוקים בעולם. להשגת המטרה, יימזגו בנקודות השתייה לאורך המסלול מים לכוסות מתקלות שייאספו בסיום ויועברו למתקן קומפוסט באופן שיחסוך 75% מבקבוקי הפלסטיק שיועדו לשימוש, ופרויקט "מעבירים את זה הלאה" בחסות חברת התעופה האמריקאית "דלתא" המעודד את המשתתפים להעביר ביגוד שאין להם צורך בו לאלה שזקוקים לו, כאשר צוות המרתון יחד עם "דלתא" מתחייבים לכבסם, לקפלם ולהעביר לעמותות של נזקקים.

אירוע המרתון ביוזמת עיריית תל אביב-יפו, רשות הספורט העירונית ובהפקת חברת 'כפיים' ילווה לאורך כל המסלול בכ-5,000 אנשי הפקה, אבטחה, סדרנות ורפואה.

למידע נוסף ,עדכונים, מפת המסלולים והרשמה: לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully