וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מד הלחץ של מכבי תל אביב בשמיים: "יודעים שאנחנו בעמדה קשה"

23.2.2023 / 7:32

עשרה מחזורים לסיום העונה, ואחרי שהפסידו בגמר הגביע, ישובו הצהובים ליורוליג ויפגשו את באיירן מינכן שמגיעה משוחררת ופצועה (21:05). מרטין: "נצטרך לנצח בערך שבעה משחקים, נגיע מוכנים לקרב"

אחרי אכזבת גמר גביע המדינה, תשוב הערב (חמישי, 21:05) מכבי תל אביב ליורוליג כשתארח את באיירן מינכן בהיכל מנורה במסגרת המחזור ה-25. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום העשירי עם מאזן מאוזן של 12 ניצחונות ו-12 הפסדים, ארבעה מקומות מעל הבאוורים שניצחו תשעה משחקים בלבד.

מבחינה בריאותית סגל מלא אמור לעמוד לרשותו של עודד קטש לראשונה מזה כחודש. לורנזו בראון לא בריא לחלוטין, חש כאבים ברגל בימים האחרונים, אך בקבוצה העריכו כי "רק החמרה מאוד לא צפויה לקראת המשחק" תמנע ממנו להשתתף בהתמודדות, והוא אמור ליטול חלק ללא הגבלת דקות. גם רומן סורקין, שפתח את השפה נגד בני הרצליה, ישוב לסגל.

היליארד רוצה את הפועל ת"א ביורוליג? "האווירה בדרבי תהיה אגדית"
מוטב מאוחר: אותלו האנטר חוזר להיכל בגרסה חדשה ומפתיעה
בראון סובל מכאבים. קטש: "מקווה שהפעם נתמודד טוב יותר עם הלחץ"

לורנזו בראון מכבי תל אביב לצד ספידי סמית' הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ללא הגבלת דקות. בראון/ברני ארדוב

עשרה מחזורים לסיום העונה, עם שישה משחקי בית, במכבי תל אביב יודעים שהמשחק הערב הוא בגדר כזה שאסור להפסיד אם ברצונם להגיע לפלייאוף, אך העובדה שהיריבה מגיעה משוחררת, ללא סיכוי ריאלי לעלות סיבוב, לא תקל על הסיטואציה. הצהובים התכוננו לקליעה של הגרמנים, שעשויה להיות אפילו טובה יותר אחרי הפציעה של אוגוסטין רוביט והמעבר להרכבים אחרים.

"אנחנו יודעים שאנחנו בעמדה קשה כרגע", הודה ג'רל מרטין ביחס למאבק על מקום ברבע הגמר, "אנחנו צריכים להתאושש מההפסדים האחרונים שהיו לנו, אבל אנחנו בהחלט מרוכזים בלהשתפר ולסיים בצורה חזקה את היישורת האחרונה. אנחנו צריכים לנצח משהו כמו שבעה מתוך עשרת המשחקים שנשארו, אז אנחנו מקווים להשיג את הניצחונות האלה ולהבטיח מקום בפלייאוף. אנחנו צריכים להפשיל שרוולים ולהיות מוכנים לקרב. אנחנו יודעים על מה אנחנו משחקים, עכשיו אנחנו צריכים פשוט לשחק כדורסל של מכבי, לחסום את כל הרעשים ולהשיג את הניצחון".

ג'רל מרטין מכבי תל אביב. דני מרון
מכיר בגודל האתגר. מרטין/דני מרון

סולימן בריימו, שעדיין לא הצליח להביא לידי ביטוי את האיכויות שלו במדי מכבי תל אביב, הוסיף: "צוות האימון וחברי לקבוצה עשו הכל כדי לגרום לי להרגיש בנוח ולהתאקלם. בכל שינוי יש תקופת הסתגלות וזה משהו שמתמשך, אבל בגדול אני מרגיש טוב. אני חושב שכאשר אתה מסתכל יותר מדי קדימה, אתה מפספס את הדברים שאתה צריך לעשות בכל יום כדי להשתפר או לנצח משחקים מסוימים. הפסדנו את הגביע, התאוששנו נגד הרצליה, עכשיו יש לנו את באיירן לפנינו ואנחנו נמשיך להסתכל על זה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully