וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאון מרוצה בב"ש: "בחרתי טוב מאוד, אוהב את הסגנון בליגת העל"

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 7:00

שחקן הכנף סיפר לתקשורת במולדתו על ההתאקלמות, השיחה עם רארש איליה, הזימון שלא מגיע מנבחרת רומניה והמפגש הקרוב עם ישראל

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

אדריאן פאון התראיין אמש (רביעי) לתקשורת במולדתו רומניה, וסיפר כיצד הוא מתאקלם בהפועל באר שבע. "בחרתי טוב מאוד", סיפר. "המאמן סומך עלי, אנחנו נלחמים על האליפות והפלייאוף מתחיל בקרוב. ההבדל העיקרי כאן הוא שלא חותכים בחצי את הנקודות, וזו השיטה הנכונה - אין היגיון בלעבוד עונה שלמה, ואז לוקחים לך את הנקודות".

כשנשאל על הסגנון בליגת העל, השיב שחקן הכנף הרומני: "אני אוהב אותו, כי משחקים כדורגל פתוח. לעתים רחוקות משחקות שתי קבוצות שרק רוצות להתגונן. הפילוסופיה בהפועל באר שבע היא התקפית, כבר מהשוער. מצאתי את המקום שלי כאן".

על המפגש עם בן ארצו רארש איליה והסיום הסוער למשחק מול מכבי תל אביב סיפר: "החלפנו כמה מילים, אבל מאוד כעסתי, כי פסלו לנו שער על ידי VAR בדקה ה-91".

אדריאן פאון הפועל באר שבע. אריאל שלום
מבסוט בישראל. פאון/אריאל שלום

נבחרת רומניה של פאון תפגוש את נבחרת ישראל במוקדמות היורו, ושחקן הכנף ככל הנראה ימשיך לצפות במשחקים מהבית. "יהיה לרומניה מאוד קשה", אמר. "יש לי 5-6 שחקנים מנבחרת ישראל כאן ואנחנו כל הזמן עוקצים אחד את השני, אבל הנבחרת זה נושא עצוב עבורי. חשבתי לאורך השנים שאני ראוי ליותר תשומת לב, ולעתים לא זימנו אותי בלי סיבה. אני תמיד מרגיש מספיק טוב בשביל הנבחרת, ואם יקראו לי - אבוא בלב פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully