וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' מבקש אישור מיוחד להיכנס לארה"ב: "זה לא בידיים שלי"

המדורג 1 בעולם מחכה לדעת האם יוכל לשחק באינדיאן וולס ומיאמי, אף על פי שאינו מחוסן. טומי האס: "בושה אם לא יאפשרו לו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.2/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ', הטניסאי מספר 1 בעולם, הגיש בקשה לקבלת אישור מיוחד להיכנס לארה"ב כדי לשחק בטורנירים של חודש מרץ חרף העובדה שאינו מחוסן נגד קורונה. הסרבי בן ה-35 יחזור לפעילות בשבוע הבא בטורניר דובאי ומשם מקווה להמריא לארה"ב כדי להשתתף בטורניר אינדיאן וולס ולאחר מכן במיאמי.

"התוכניות שלי להמשך, אחרי דובאי, תלויות בארה"ב", אמר היום (רביעי) לכתבים לאחר אימון פתוח שערך בבלגרד. "אני מחכה לתשובה, זה לא תלוי בי. אני מאמין שאדע בקרוב, הדברים בתהליך. אני מודה לקהילות של אינדיאן וולס ומיאמי על התמיכה, הם רוצים שתהיה לי האפשרות לקחת חלק בטורנירים. אני מייחל להחלטה חיובית בקרוב, אבל זה לא בידיים שלי".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' באימון בבלגרד/רויטרס

בחודש ינואר האריכו האמריקאים את דרישת החיסון מתיירים זרים, לפחות עד 10 באפריל. דג'וקוביץ' עצמו הצהיר בעבר כי יעדיף לוותר על טורנירים מאשר להתחסן, אבל כעת מנסים אנשיו, יחד עם מארגני הטורנירים, למצוא פתרון ביניים שיאפשר לו לשחק.

טומי האס, העומד בראש הארגון של אינדיאן וולס (הטורניר יהיה ב-6-19 במרץ), אמר כי זו תהיה "בושה" אם לא יאפשרו לנולה לשחק בארה"ב בגלל היעדר החיסון. "באמצע אפריל זה אמור להסתיים, אבל אני מקווה שנוכל להקדים את זה ולאפשר לו להגיע", אמר טניסאי העבר הגרמני. "הוא רוצה לשחק, אז צריכים לתת לו את ההזדמנות".

כזכור, דג'וקוביץ' גורש בשנה שעברה מאוסטרליה מכיוון שלא היה מחוסן ולא יכול היה לשחק במלבורן, אבל בחודש שעבר כבר הורשה להיכנס וגם זכה באליפות אוסטרליה בפעם ה-10, בדרך לתואר גרנד סלאם מספר 22 בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully