וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "היה לי מחסום מנטלי, בארץ כל מי שמעל גיל 30 נחשב זקן"

שחקן מכבי פתח תקוה ל-103FM: "הליגה הלאומית משוגעת, הפערים מליגת העל לא גדולים, אבי לוזון לא היה צריך לשכנע אותי לחזור"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.2/ספורט1

מכבי פתח תקוה אמנם לא מוליכה את הליגה הלאומית כפי שרבים ציפו בתחילת העונה, אך היא נמצאת במקום השני שגם כן מוביל לליגת העל בסיום העונה. המלאבסים מפגרים אחרי היריבה העירונית הפועל פתח תקוה בחמש נקודות, ומחזיקים בפער של שלוש נקודות ומשחק חסר מעירוני טבריה השלישית. אחרי שני ניצחונות רצופים שביססו את הקבוצה של בני לם במקום השני, טל בן החיים התראיין הערב (רביעי) ל-103FM.

"אתמול בליגת האלופות ראיתי שחקנים בני 37 ו-38, יש תחושה שאצלנו בארץ כל אחד שעובר את גיל 30 נחשב זקן", אמר בן חיים בן ה-33 לפני שהתייחס למטרת העל של הקבוצה: "כולם יודעים שהמטרה היא ליגת העל, צריך להשיג אותה ולא משנה הדרך. זו העונה הראשונה שלי בלאומית והעונה הבנתי כמה הליגה הזאת משוגעת, זאת ליגה ממש לא צפויה".

טל בן חיים, שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
הסתגל לליגה הלאומית. בן חיים/קובי אליהו

המלאבסים כבר הספיקו לעבור חילופי מאמנים העונה, כאשר שי ברדה לא שרד את המשבר בסיום הסיבוב הראשון ובמקומו הגיע בני לם. בן חיים התייחס להבדלים בין המאמנים ואמר: "בני לם נותן לו חופש על המגרש, אבל זאת לא הייתה הבעיה כי גם שי ברדה נתן לנו חופש. הם לא מאמנים דומים, הם מאמינים בדברים שונים, אבל גם עם ברדה הצלחנו והתחלנו את העונה בצורה משוכנעת. הייתה לנו את הפתיחה הכי טובה בלואמית מזה שנים ואז נכנסנו לסחרור. שמח שלאחרונה התייצבנו וחזרנו לשחק טוב".

על ההבדלים בין ליגת העל ללאומית אמר שחקן הכנף: "ממקום 4-5 בליגת העל ועד אמצע הטבלה בלאומית, הפערים לא גדולים. הקושי שלי? אחרי הרבה שנים שהתרגלתי לשחק בשעות מאוחרות עם הרבה צופים, עכשיו המשחקים הם בשישי בצהריים והיציעים לא מתמלאים עד אפס מקום. זה מחסום מנטלי שהיה בהתחלה ועכשיו התרגלתי לזה".

על ההחלטה לחזור למועדון נעוריו: "אני נהנה ושמח שעשיתי את המעבר הזה. זה מועדון שאני מאוד אוהב והיה לי חשוב לעזור ולהיות חלק ממה שאני מקווה שיסתיים בחזרה לליגת העל. מהיום שעזבתי היה ביני לבין אבי לוזון הסכם לא כתוב, הוא לא היה צריך ממש לשכנע אותי. היו הצעות מליגת העל, לא אחת ולא שתיים, אבל שום דבר לא איתגר אותי, לא רציתי לשחק במועדון אחר שבסדר הגודל של מכבי פתח תקוה. ראיתי פה הזדמנות לחזור למועדון שנתן לי המון, מועדון שמקומו באמצע הטבלה ומעלה בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully