וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פסילת השער: הקוון דרש להרחיק את אבו עביד שדחף אותו

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 21:16

איגוד השופטים הצדיק את פסילת השער של הפועל באר שבע נגד מכבי תל אביב, ריינשרייבר לא נענה לדרישת הקוון במהומה בסיום. האיגוד קבע: מכבי חיפה קופחה נגד בני ריינה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע במחזור האחרון הסתיים בסערה גדולה בעקבות שער דרמטי שנפסל לאורחים בתוספת הזמן. באיגוד השופטים פרסמו היום (רביעי) את המסקנות שלהם ממשחקי הליגה האחרונים וקבעו: השער של הלדר לופס נפסל בצדק. בנימוק של האיגוד נכתב כי "שחקן באר שבע (טיבי), שנמצא בעמדת נבדל, יוצר מגע עם שחקן ההגנה (סבוריט) ובכך משפיע על יכולתו להתערב במהלך. לפיכך, השער נפסל בגין עבירת נבדל.

במהלך ההקלטה שפרסם האיגוד, שומעים את הקוון דודו ביטון דורש להרחיק את בלם באר שבע איאד אבו עביד בטענה שדחף אותו. השופט רועי ריינשרייבר כידוע לא העניש את השחקן.

כזכור, ריינשרייבר אישר בהתחלה את השער וגרם לפרץ של רגשות בקרב אוהדי באר שבע שהגיעו לבלומפילד. אלא אחרי איתות של אנשי ה-VAR השער נפסל, מה שיצר סערה גדולה מאוד בדקות האחרונות ולאחר המשחק, כאשר באר שבע גם נקנסה ב-5,000 שקל על ידי המנהלת בעקבות התנועה המגונה שביצע גיא פרימור לעבר אוהדי מכבי תל אביב.

צפו והחליטו: האם מכבי חיפה קופחה?

לטענת איגוד השופטים, מכבי חיפה קופחה במהלך ה-0:0 הביתי נגד מכבי בני ריינה לפני כשלושה שבועות. בדקה ה-80 הוכשל חלוץ הירוקים פרנזי פיירו ברחבה והשופט יגאל פריד שרק לפנדל. הפסיקה נפסלה על ידי ה-VAR מכיוון שפיירו היה בעמדת הנבדל, אולם לפי איגוד השופטים ההחלטה המקורית הייתה צריכה להישמר מכיוון שלטענתם פיירו לא היה מעורב במהלך כשהכדור הוגבה לרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully