וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הביתיות יכולה להספיק למכבי ת"א, ההיכל רודף אחרי כל יריבה"

לצהובים נותרו יותר משחקי בית מחוץ ביורוליג, וב"יורוהופס" ניתחו את השפעת הביתיות על המירוץ לטופ 8: "מהאולמות הקשים במפעל"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.2/ספורט1

עשרה משחקים בלבד נותרו לסיום העונה הסדירה ביורוליג, וגורלה של מכבי תל אביב עדיין לוט בערפל. הקבוצה של עודד קטש נמצאת במקום העשירי בלבד עם מאזן 12:12, ומחר (חמישי, 21:05) תנסה לשוב למאזן חיובי כשתארח את באיירן מינכן.

היכולת והתוצאות של הצהובים העונה משתנים קיצונית בין משחקי הבית לחוץ, כאשר הם מחזיקים במאזן הביתי השני בטיבו ביורוליג - 2:9. מחוץ להיכל ביד אליהו. לעומת זאת, הם עומדים על מאזן חוץ רע של שלושה ניצחונות בלבד לעומת עשרה הפסדים. לקראת הישורת האחרונה של העונה הסדירה, ב"יורוהופס" ניתחו את הסיכויים של הצהובים להשיג בסופו של דבר את הכרטיס לשמינייה הראשונה.

היליארד רוצה את הפועל ת"א ביורוליג? "האווירה בדרבי תהיה אגדית"
מוטב מאוחר: אותלו האנטר חוזר להיכל בגרסה חדשה ומפתיעה
בראון סובל מכאבים. קטש: "מקווה שהפעם נתמודד טוב יותר עם הלחץ"

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
בהיכל זה נראה אחרת. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

"יתרון הביתיות יכול להספיק למכבי תל אביב", טען העיתונאי אריק ברקאס, שהוסיף כי שישה מתוך עשרת המשחקים שנותרו לצהובים יהיו בתל אביב. הדבר יאפשר להם לסיים את העונה במאזן חיובי, גם אם לא ינצחו עוד משחק חוץ אחד עד לתום העונה. עם זאת, ברקאס טען כי לקטש יש בכל זאת סיכוי להשיג ניצחון חוץ כשיתארח אצל וילרבאן, שלא נמצאת במאבקי הפלייאוף.

"גם אם הם תגיע לפלייאוף בלי יתרון ביתיות, קשה לראות מישהו משיג ניצחון בתל אביב. מבחינתה אין כמו בבית, זאת מסורת שגם הקבוצה הנוכחית שומרת ורוצה להמשיך לשמור עליה. היא הפסידה בבית רק לברצלונה ולכוכב האדום, והניצחון של הסרבים בהחלט נחשב להפתעה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
ינצל את הביתיות כדי להגיע לטופ 8? קטש/דני מרון

בניתוח ניסו להסביר את סוד הקסם של יד אליהו והוסיפו: "מהרגע שנכנסים לאולם מבינים, זה לא אולם מודרני, אבל ההיסטוריה של המקום והרוחות מהצלחות העבר עדיין רודפים כל יריבה. הרעש של הקהל הופך כל דבר לקשה עבור היריבות. זה אחד האולמות הקשים ביורוליג, אם לא הקשה ביותר".

מעבר לבאיירן מינכן, למכבי תל אביב נותרו עד סוף העונה משחקים ביתיים גם מול פנרבחצ'ה, באסקוניה, וירטוס בולוניה, מילאנו וריאל מדריד - חלקן יריבות ישירות לקרב על הטופ 8. בנוסף נותרו לקטש עוד ארבעה משחקי חוץ נגד מונאקו, אנדולו אפס, וילרבאן וז'לגיריס קובנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully