וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק כוכבים: דייויד רובינסון הגיע לצפות במשחק מהליגה הלאומית

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 22:53

אחד הסנטרים הגדולים בתולדות ה-NBA צפה בניצחונה של אל אליצור נתניה, בה משחק בנו ג'סטין רובינסון, 101:105 על אשקלון בתום הארכה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.2/ספורט1

לא כל יום נוחתת בישראל אגדת NBA, בטח שלא במשחק מהליגה הלאומית, אך הערב (רביעי) זה קרה. דייויד רובינסון, סנטר העבר של סן אנטוניו ספרס, הגיע לאולם בנתניה כדי לצפות בבנו ג'סטין רובינסון, שקלע 8 נקודות בניצחונה של אליצור נתניה על אליצור אשקלון.

רובינסון הבן, שלובש את החולצה עם המספר 50 שמזוהה עם אביו, רשם ערב די חלש עם 3 מ-12 בלבד מהשדה, אך קבוצתו רשמה קאמבק ברבע הרביעי וכפתה הארכה שהסתיימה בניצחון 101:105. איתן בורג הוביל את המנצחת עם 27 נקודות, בעוד אחד מכוכבי העתיד של הכדורסל הישראלי - בן שרף בן ה-16 - הוסיף 22 נקודות.

דייויד רובינסון, הידוע בכינויו ה"אדמירל", נחשב לאחד הסנטרים הגדולים בהיסטוריה של ה-NBA. הוא נבחר ראשון על ידי הספרס בדראפט 1987 אך החל את קריירת ה-NBA רק שנתיים לאחר מכן. ב-14 עונות במדי סן אנטוניו הוא זכה בשתי האליפויות הראשונות בהיסטוריה של המועדון (1999 ו-2003), זכה פעם אחת בתואר ה-MVP של העונה הרגילה (1995) ונבחר עשר פעמים למשחק האולסטאר. הוא נכלל ב"נבחרת החלומות" של ארצות הברית שזכתה בזהב האולימפי ב-1992, והוכתר לאלוף אולימפי פעם נוספת כעבור ארבע שנים. רובינסון הוא כמובן חבר בהיכל התהילה של הכדורס

דייויד רובינסון, שחקן כדורסל לשעבר. עילאי אהרוני, מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
אבק כוכבים. דייויד רובינסון בנתניה/אתר רשמי, עילאי אהרוני, מנהלת הליגה הלאומית

משחק נוסף נערך הערב בליגה הלאומית וגם הוא הסתיים בהארכה שבה גברה מכבי רמת גן 85:88 על מכבי חיפה. המארחת הובילה כבר ב-21 נקודות ברבע השלישי, אך החיפאים הדהימו עם ריצת 5:21 בדרך להארכה. הירוקים לא הצליחו למשוך את המומנטום גם לתוך חמש הדקות הנוספות וחזרו לכרמל בידיים ריקות. דימיטריוס טרידוול רשם דאבל דאבל אדיר אצל המנצחת עם 25 נקודות ו-23 ריבאונדים, אדמון גילדר קלע 20 מנגד וסטדמון למון הוסיף 19. דנאל כוזהינוף התקרב בחיפה לטריפל דאבל יוצא דופן כשרשם 14 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully