וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל המנהלת ליו"ר ארגון השחקנים: "השחקנים אינם רשאים לשבות"

22.2.2023 / 14:23

שלומי פרי הוציא מכתב תגובה לעודד שעשוע לאחר שארגון השחקנים איים בשביתה אם לא ייכנסו עמו למשא ומתן על הסכם חדש: "ההסכם הנוכחי בתוקף והמנהלת מקיימת אותו כלשונו. מוכנים לקיים דיון, אך לא תחת איום"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.2/ספורט1

שבוע לאחר שארגון השחקנים העביר למנהלת הליגה מכתב ובו דרישה להיכנס למשא ומתן על הסכם חדש בין הצדדים, למרות שההסכם הנוכחי עדיין בתוקף, הגיעה התשובה של מנהלת הליגה בדמות מכתב תגובה של המנכ"ל שלומי פרי.

"כפי שציינתם בעצמכם המנהלת וארגון השחקנים חתמו על הסכם ב-28 בספטמבר 2019 וההסכם מצוי בעונתו השלישית מתוך חמש עונות הכדורסל של תקופת תוקפו. המנהלת מקיימת את ההסכם כלשונו, ומעולם לא הפרה אותו. המנהלת גם אינה מקבלת את טענתם שההסכם 'רוקן מתוכן'. מאחר ששני הצדדים תחת הסכם, וההסכם מקוים כלשונו על ידי המנהלת, איומכם בעניין שביתה אינו מקובל, אינו יכול להתקבל והוא נדחה באופן מוחלט".

שלומי פרי מ"מ מנכ"ל מנהלת הכדורסל. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
"איומכם אינו מקובל, אינו יכול להתקבל והוא נדחה באופן מוחלט"/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

עוד כותב מנכ"ל המנהלת: "בהינתן האמור, ולנוכח העובדה שהשחקנים אינם רשאים לשבות מאחר והם תחת הסכם, המנהלת תמיד הייתה, ועודנה נכונה לקיים דיון רציני, רב מערכתי, בהבשלת שחקני כדורסל שתוביל לשילוב של שחקני הכדורסל הישראלי בכל רמות הכדורסל הישראלי, לרבות בליגת העל. יחד עם זאת, לא ייתכון שדיון זה יתקיים תחת איום, או רק בין ארגון השחקנים למנהלת ליגת העל, ולא ייתכן שהוא יחזור כל מספר שנים, כאשר המנהלת מצדה מקיימת את כל התחייבויותיה, אך בגזרה של טיפוח, גידול והבשלה של שחקנים ישראלים, נעשה מעט מאוד אם בכלל. למנהלת רצון, מאז ומעולם כי שחקנים ישראלים איכותיים ובכירים - ובלבד שרמת הכדורסל שלהם מתאימה ליגת העל - יובילו את הכדורסל בליגת העל".

פרי חתם את מכתבו: "בהינתן שאיום השביתה מוסר בזאת מסדר היום, המנהלת תשב ולדון עמכם בחפץ לב בעניינים הנוגעים להתקדמות והבשלה נאותה של שחקנים ישראלים, להבאתם לרמת ליגת העל. כאמור, מנהלת הליגה רואה חשיבות רבה בזהות ישראלית לליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully