וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק בדרך? רייג'ון טאקר במגעים עם הפועל חולון

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 14:21

הגארד (26, 1.91) שהתנדנד במשך שלוש שנים בין ליגת הפיתוח ל-NBA ואת העונה העביר בליגה האוסטרלית עשוי להצטרף לקבוצה של גיא גודס שתשאיר את כל ששת הזרים גם אם יחתום

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.2/ספורט1

הפועל חולון נמצאת במגעים עם הגארד האמריקאי רייג'ון טאקר. הסגולים מעוניינים לצרף גארד זר שיחזק את הסגל, כשבשלב הראשון תשמור חולון על כל ששת הזרים הנוספים שלה, וכשתסיים את דרכה בליגת האלופות תחליט האם לשחרר זר אחד או להישאר עם כולם.

רייג'ון טאקר. Daniel Pockett, GettyImages
הזר השישי? רייג'ון טאקר/GettyImages, Daniel Pockett

טאקר (26, 1.91) שיחק שנתיים באוניברסיטת פלורידה גולף קוסט ועוד שנה אחת בליטל רוק לפני שיצא לדראפט ה-NBA ולא נבחר. הוא קיבל חוזה אקסיביט 10 ממילווקי ושיחק במדי וויסקונסין הרד שם הצטיין וזכה לחוזה במדי יוטה. בעונת הבכורה שלו ב-NBA רשם 3.1 נקודות ב-20 משחקים. בעונת 2020/21 חתם על חוזה דו צדדי בפילדלפיה, שיחק גם בקבוצת הפיתוח ורשם 2.4 נקודות למשחק ב-14 משחקים ב-NBA. בעונה שעברה זכה לחוזה זמני בדנבר ולאחר מכן חתם עד סוף העונה במילווקי, שותף לשני משחקים בעונה הסדירה ובשמונה משחקי פלייאוף. את העונה הנוכחית העביר טאקר במלבורן יונייטד מהליגה האוסטרלית.

הפועל חולון נמצאת בסיטואציה קשה בליגת האלופות אחרי שהפסידה את כל שלושת משחקיה הראשונים בשלב הטופ 16 וכעת כל הפסד של הסגולים יסיים את דרכם במפעל. בליגה מדורגת הקבוצה במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully